Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Мнения и съвети относно менюто, свързано с ММА проекта ми.

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Ufighter
Ученик
Ученик


Юзър от: 20 Дек 2011
Мнения: 4
Живее в: София

МнениеПуснато на: Чет Апр 26, 2012 15:32    Заглавие: Мнения и съвети относно менюто, свързано с ММА проекта ми. Отговорете с цитат

Здравейте,

Станаха няколко месеца от както чета форума и от както реших да променя генерално начина си на хранене. Чета аналитично и градивно и се опитвам всеки ден да усъвършенствам менюто си. Водя си дневник от 2 месеца (от както си купих кухненска везна) и скоро мисля да си отворя темичка и тук, но преди това ще съм ви благодарен да чуя мнения/съвети относно режима ми. Ще дам една примерна моя работна седмица, подробно описана, а в дневника в последствие ще вкарам и останалите. Тренирам ММА от близо година и половина (преди това години наред Кик бокс), като се бия (на аматьорско ниво - единствено за форма и удоволствие) в категория до 78 килограма.

Малко инфо за мен:
- години: 27
- килограми: 76
- ръст: 1,83
- цел: влизане в по-долна категория за аматьорски състезания по ММА (категория: до 72 килограма), чистене на останалите мазнини по мен и като краен етап след свалянето на килограмите - увеличаване на силата / ММ като цяло, до колкото е възможно за тези кила.
- ОКБ: 2000-2200 (малко драстично, но в момента в който доближа желаните кила ще увелича калориите и последните килограми ще ги свалям много бавно)
- разпределение на макронутриентите: Б:М:В: 25%, 65%, 10%
Б:125 гр. / М: 144 гр. / В: 50 гр.


5 дневно меню:

Понеделник

8:00 Яйца 100гр. + Бекон 50 гр. + Масло 5 гр. + Витамин C 1000 мг.
(Б:38 М:36 В:2 К:464)

12:00 BCAA

12:20 Тренировка

13:00 Сърца пилешки 100 гр. + Сланина 50 гр + Салата айсберг 100 гр. + Ягоди 50 гр.
(Б:27 М:55 В:7 К:644)

14:00 Капучино

19:00 Протеин + Лешници 50 гр.
(Б:24 М:30 В:11 К:426)

20:30 BCAA

21:00 Тренировка

22:30 BCAA

23:30 Пържола пил. бут 130 гр. + Кашкавал 30 гр. + Салата рукола 100 гр. + Зехтин 15 гр. + Витамин C 1000 мг.
(Б:35 М:32 В:6 К:459)

Общо: (Б:124 М:153 В:26 К:1993)


Вторник

8:00 Яйца 150 гр. + Сирене краве 100 гр. + Витамин C 1000 мг.
(Б:32 М:36 В:5 К:484)

11:00 Ягоди 50гр
(Б:0 М:0 В:4 К:16)

12:00 BCAA

12:30 Тренировка

13:00 Пилешко филе с бекон 150 гр. + Бира 330 мл.
(Б:35 М:20 В:12 К:647)

19:00 Протеин + Лешници 60 гр.
(Б:24 М:36 В:12 К:488)

20:30 BCAA

21:00 Тренировка

22:30 BCAA

23:30 Риба тон в зехтин 100 гр. + Зелена салата 100 гр. + Витамин C 1000 мг.
(Б:17 М:37 В:3 К:417)

Общо: (Б:108 М:129 В:36 К:2036)


Сряда

8:00 Протеин + Бадеми 70 гр. + Витамин C 1000 мг.
(Б:24 М:35 В:17 К:514)

13:00 Пилешка пържола бут 150 гр. + Сланина 40 гр. + Салата айсберг 100 гр. + Чери домати 200 гр.
(Б:36 М:49 В:11 К:653)

15:00 Капучино

20:30 Свинска вратна пържола 200 гр. + Сметана 100 гр. + Салата айсберг 300 гр. + Чери домати 200 гр. + Зехтин 10 гр. + Витамин C 1000 мг.
(Б:53 М:73 В:22 К:896)

Общо: (Б:113 М:157 В:50 К:2151)


Четвъртък

8:00 Яйца 150 гр. + Сланина 40 гр. + Витамин C 1000 мг.
(Б:16 М:55 В:1 К:573)

12:00 BCAA

12:30 Тренировка

13:00 Воденички пилешки 150 гр. + Сланина 30 гр. + Чери домати 200 гр.
(Б:45 М:32 В:8 К:524)

19:00 Протеин + Бадеми 60 гр.
(Б:24 М:30 В:15 К:457)

20:30 BCAA

21:00 Тренировка

22:30 BCAA

23:30 Пилешка пържола бут 150 гр. + Салата айсберг 200 гр. + Зехтин 20 гр. + Чери домати 100 гр. + Витамин C 1000 мг.
(Б:36 М:31 В:10 К:482)

Общо: (Б:121 М:148 В:34 К:2027)


Петък

8:00 Яйца 100 гр. + Сметана 100 гр. + Карфиол 100 гр. + Витамин C 1000 мг.
(Б:18 М:41 В:11 К:479)

12:00 BCAA

12:30 Тренировка

13:00 Дроб свински 150 гр. + Сланина 50 гр. + Салата рукола 100 гр.
(Б:39 М:53 В:8 К:643)

19:00 Протеин + Кисело мляко 400 гр.
(Б:37 М:8 В:19 К:304)

20:30 BCAA

21:00 Тренировка

22:30 BCAA

23:00 Свинска вратна пържола 160 гр. + Сметана 100 гр. + Салата Айсберг 200 гр. + Чери домати 250 гр. + Витамин C 1000 мг.
(Б:43 М:56 В:21 К:787)

Общо: (Б:137 М:158 В:59 К:2213)


Ще съм благодарен на по-опитните и по-запознатите с ВМ-НВД режима, които споделят впечатления. Поздрави.


Последната промяна е направена от Ufighter на Чет Апр 26, 2012 23:07; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1086
Живее в: София

МнениеПуснато на: Чет Апр 26, 2012 20:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Протеинът на прах има ниска усвоимост като протеин.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Ufighter
Ученик
Ученик


Юзър от: 20 Дек 2011
Мнения: 4
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пет Апр 27, 2012 09:03    Заглавие: Отговорете с цитат

Милко, благодаря ти че се включи - ти си ми ултиматното мнение и човека, заради който се промениха доста неща в мой личен план (в положителна насока), за които ще пиша в друга тема по-подробно.

Преди месец в менюто ми присъстваха 2 дози от въпросния прах (преди и след тренировка). Но от както прочетох в някой твой материал/тема (или гледах в някое от предаванията), че суроватката не се усвоява напълно от организма, на следващия ден намалих дозите на 1 в тренировъчните дни и заместих другата с истинско месо. В дните когато не ходя на работа и имам повече време да готвя обикновено ям само истинска храна.

Причините поради които оставих тази една доза в 19:00 - 2 часа преди ММА тренировката ми.
- прибирам се убит като куче от работа и искам да легна да поспя поне 40 мин преди да отида на спорт
- готвенето ми идва в повече поради горната причина и поради факта, че никога не ям боклуците навън (визирам и масовите ресторанти) и си готвя за закуска, обед и за следтренировъчното късно хранене.
- от ядките и протеина не ми става тежко на корема, ако ям каквото и да е друго 2 часа преди да започнем да тренираме ми е гадно и леко тежко първите 30 мин от интензивната тренировка. Ако все пак ми дадеш съвет за някаква алтернатива ще съм ти благодарен.

По-късно ще дам отново примерно 5 дневно меню (храната ми от миналата седмица), този път с увеличени калории и малко подобрения - ако можеш ти и хората пишещи тук да го погледнат и да кажете къде, какво мога да коригирам, за да мога да изградя един наистина ВМ функционален начин на хранене. Поздрави.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1086
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пет Май 04, 2012 07:56    Заглавие: Отговорете с цитат

silval написа:
Доколкото зная протеинът на прах не се усвоява поради липсата на мазнини. Така ли е Милко?

Най-вече поради липса на минерали.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Ufighter
Ученик
Ученик


Юзър от: 20 Дек 2011
Мнения: 4
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пон Май 14, 2012 14:24    Заглавие: Отговорете с цитат

В обедната ми почивка слизам от офиса в Борисовата, където правя 30 мин. лостове, след което обядвам храна от вкъщи и се връщам на работа.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1086
Живее в: София

МнениеПуснато на: Сря Май 16, 2012 00:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Ufighter написа:
Малко резултати от към тегло от последните 3 месеца при ВМ-НВД хранене:

Седмица 0 - 83.7 кг.
Седмица 2 - 81.7 кг.
Седмица 4 - 79.8 кг.
Седмица 6 - 79.8 кг. (тук си купих вече електронна везна, заради факта че не бях мръднал, въпреки многото тренировки)
Седмица 8 - 77.3 кг.
Седмица 10 - 75.7 kг.
Седмица 12 - 74.8 кг.

Остава ми 1 килограм / килограм и половина да сваля и спирам с отрицателния калориен баланс. За бъдещи аматьорски състезания, килата до 72, които остават за влизане в категория, ще ги свалям с дехидратация в деня преди съответния евент.

Браво!
Надявам се да си свалил предимно мазнини, без активно тегло.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT