Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Отвъд свободните тежести

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1086
Живее в: София

МнениеПуснато на: Съб Май 31, 2014 08:58    Заглавие: Отвъд свободните тежести Отговорете с цитат

Преди 15 години бе времето за освобождаване на силовото трениране от наложените през втората половина на 20-ти век изолирани движения (едноставни ротации). В това освобождаване се включих активно и аз.

Днес все по-разпространено е тренирането със свободни тежести - щанги, дъмбели, пудовки, кабели, ластици. След като човек овладее основните 20-30 движения със свободни тежести идва време да обърне внимание на общото между тях, на комбинирането им, на

Освобождаване движенията със свободни тежести

Един основен момент в това са тренировките с кобилица.
Намалете работната тежест на 60% (-40%) и започнете да овладявате стабилност при изпълнение. Постепенно с тренировките увеличавайте тежестта и целете достигане на 85% от тежестта със стабилен лост. Междувременно на всеки 3-4 тренировки с кобилица правете по една със стабилен лост - ще останете изненадани колко по-лесно ви е и в крайна сметка дори ще добавите 5-10% тежест.


Освобождаването на свободните тежести е освобождаване и от максималните постижения. Надпреварата с максовете става опасна от едни килограми нагоре. И безсмислена от кондиционна гледна точка, защото самите стандартни движения със свободни тежести са ограничени, спрямо реалния свят и спрямо възможностите свобода и комплексност на движението на тялото и съзнанието ни.

Още една бележка: В началото се замислете как може да удължите кинетичната верига на всяко движение. Максимално дългата кинетична верига на човешкото тяло е от единия крак до срещуположната му ръка.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT