Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Упражнения

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
spkzzz
Ученик
Ученик


Юзър от: 26 Сеп 2014
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пет Сеп 26, 2014 22:02    Заглавие: Упражнения Отговорете с цитат

Здравейте!
Направо на въпроса-
ако трябва да изберем дърпащо движение,ренегатското гребане превъзхожда ли набирането? В този ред на мисли "лежанката на Милко" по-добра ли е от кофичките при бутащите?Или пък самите движения са взаимно незаменими и е по-добре да се правят и двете.

Така и така пиша, желая да благодаря за хубавия блог и форум.Преди една година един приятел ми каза за спайдър спорт и от тогава вече знам какво е истинското в храненето и спорта.Жалко,че съм на други край на България и не мога да се възползвам от услугите на студиото.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Noodle
Професор
Професор


Юзър от: 27 Ное 2004
Мнения: 1401
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пет Сеп 26, 2014 23:19    Заглавие: Отговорете с цитат

Зависи от целите.

Ако искаш повече сила на дърпане или бутане - набиране или кофички.
Ако искаш по-здрав посяс - ренегатско или лежанката на Милко.
Можеш и да ги комбинираш.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
spkzzz
Ученик
Ученик


Юзър от: 26 Сеп 2014
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Нед Сеп 28, 2014 09:12    Заглавие: Отговорете с цитат

A ако говорим за кондиционно трениране,където е важно да работи цялото тяло в упражнението,пак ли е така? Имам предвид, когато тренираме за да сме по-добри в спорта и всекидневието,а не за да сме по-добри в дигането на тежести.
Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
silveR-
Студент
Студент


Юзър от: 08 Сеп 2012
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Пон Сеп 29, 2014 18:07    Заглавие: Отговорете с цитат

Няма дърпащо движение, което да превъзхожда набирането, поне според мен.
Ако целиш още по цялостно натоварване прави набиранията в Л-позиция и с тежест (4 кила на краката е най-забавно!!!).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Noodle
Професор
Професор


Юзър от: 27 Ное 2004
Мнения: 1401
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пон Сеп 29, 2014 22:09    Заглавие: Отговорете с цитат

spkzzz написа:
A ако говорим за кондиционно трениране,където е важно да работи цялото тяло в упражнението,пак ли е така? Имам предвид, когато тренираме за да сме по-добри в спорта и всекидневието,а не за да сме по-добри в дигането на тежести.
Smile


Краткият отговор на този въпрос е да комбинираш въпросните движения Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Yav
Студент
Студент


Юзър от: 02 Авг 2013
Мнения: 31

МнениеПуснато на: Вто Сеп 30, 2014 09:00    Заглавие: Re: Упражнения Отговорете с цитат

spkzzz написа:
Здравейте!

ако трябва да изберем дърпащо движение,ренегатското гребане превъзхожда ли набирането? В този ред на мисли "лежанката на Милко" по-добра ли е от кофичките при бутащите?Или пък самите движения са взаимно незаменими и е по-добре да се правят и двете.


За мен ренегатското и набирането са принципно различни, аз лично ренегатското не го причислявам толкова към дърпащите, колкото към усукващите. Същото и с лежанката на Милко, където има елемент на усукване, който отсъства при кофичките. Отделно, че са в различни равнини, т.е. няма как да се прави сравнение и избор според мен.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1086
Живее в: София

МнениеПуснато на: Чет Окт 16, 2014 20:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Да, набирането е най-доброто дърпащо.
При бутането има доста варианти - кофички, военна/странична.

Има два основни принципа за пълноценност:
- комплексност - да съчетава основни движения - лежанката на Милко включва бутане и усукване.
- дължина на кинетичната верига - най-дългата е от единия долен крайник до диагоналния горен крайник. Ренегатското е доста чиста версия, лежанката на Милко също го има, full contact twist на един крак го има.

Освобождаването на свободните тежести е еволюцията, която следва. Пренасяне на тежестта от един крак на друг, смяна на посока и прочие.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT