Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Помощ изготвяне на програма

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Uinen
Ученик
Ученик


Юзър от: 05 Фев 2006
Мнения: 23
Живее в: Пловдив

МнениеПуснато на: Чет Окт 09, 2014 21:49    Заглавие: Помощ изготвяне на програма Отговорете с цитат

Здравейте!

След прекалено много години встрани от правия път най-накрая се връщам към истината, а именно ВМ-НВХ и тренирането с тежести.
От 15 септември започнах да ходя на фитнес, но не съм доволна от натоварването и трябва да оптимизирам програмата си, за което моля за вашето съдействие.

Цел - сваляне на огромно количество килограми (50) и топене на мазнините.

Какви са тренировките ми в момента:
Машина, която не знам как се казва (май е за предмищница)... слагаш колкото тежести искаш, зад гърба са, седнал си, над раменете има лостове, които избутвам нагоре... Laughing 5@15кг., 5х5@17кг.
Придърпване на скрипец към гърди - 5@45кг., 5х5@50кг.
Cable Pushdown - 5@5-8@25кг.
Лег преса - 5@150кг. 5х5@200кг.
Екстензии машина - 5х5@макс. тежести (175-180кг. някъде)

Това беше от днес, предишните пъти имаше и на машина сгъване/навеждане към колената като бутам с гърди - 5х5@88кг. и машина ... седнал си, разкрачен и прибираш краката един към друг (ама описание...) 5х5@88кг.

Много машини, но просто не знам какво да правя. Едно време правех мъртва тяга и клек, но сега честно казано ме е страх, защото имам проблеми с колената и кръста... не знам колан и наколенки дали биха били достатъчни...

И така, моля за помощ за програма. Smile Ходя 3 пъти през седмицата.

_________________
Everything has its beauty, but not everyone sees it.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Noodle
Професор
Професор


Юзър от: 27 Ное 2004
Мнения: 1401
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пон Окт 13, 2014 22:48    Заглавие: Отговорете с цитат

За сваляне на кг си следи внимателно количеството и качеството на храната.

За тренировките - при наличие на някакви травми, които не са ясни какви са, е изключително трудно да се дава съвет онлайн. Най-добрият ти вариант е да си запишеш час и да се разходиш до СпайдърСпорт за консултация.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Uinen
Ученик
Ученик


Юзър от: 05 Фев 2006
Мнения: 23
Живее в: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря Ное 05, 2014 17:38    Заглавие: Отговорете с цитат

За съжаление съм в Пловдив и не се очертава скоро път към София. Sad Освен да си пробвам старата програма внимателно, но някъде бях чела Милко да пише, ако не се лъжа, че в една тренировка клек и мъртва тяга не било много ок, а именно така правех преди години...
_________________
Everything has its beauty, but not everyone sees it.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT