Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Spider Stamina
Иди на страница Предишна  1, 2, 3
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Noodle
Професор
Професор


Юзър от: 27 Ное 2004
Мнения: 1401
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пет Апр 20, 2012 21:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Стамина с правилно изчислени тежести е доволно тежка.
Пробвай - то ще си покаже.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Drob
Ученик
Ученик


Юзър от: 07 Яну 2013
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Съб Яну 26, 2013 21:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Хора, някъде има ли всичко, което го пише тук http://spiderstamina.com/ , но написано на български език ?
Ще ми се да пробвам тези Стамини, но нещо не мога да ги разбера.. Мога да си преведа донякъде, но се опасявам, че може да пропусна нещо от съществено значение.

пс. Нещо да попитам - http://spiderstamina.com/stamina-calculator.php на този калкулатор най долу има калкулатор за набирания ! Той може ли да се ползва със същото съотношение за кофички, лицеви опори, клек със собствено тегло ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
stanos
Ученик
Ученик


Юзър от: 13 Яну 2015
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Чет Яну 15, 2015 19:42    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, имам въпрос относно калкулатора. Когато въведа килограмите и желания от мен RM, в полетата срещу всяка серия излизат стойности, в случая отрицателни. Това е тежест в килограми, която трябва да извадя от тежестта, която съм способен да вдигам в момента. Така ли е или греша?
Благодаря предварително!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Вальо
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 04 Апр 2011
Мнения: 177
Живее в: Варна

МнениеПуснато на: Пет Яну 16, 2015 08:44    Заглавие: Отговорете с цитат

stanos написа:
Здравейте, имам въпрос относно калкулатора. Когато въведа килограмите и желания от мен RM, в полетата срещу всяка серия излизат стойности, в случая отрицателни. Това е тежест в килограми, която трябва да извадя от тежестта, която съм способен да вдигам в момента. Така ли е или греша?
Благодаря предварително!


RM e : One Repetition Maximum (1RM) is the maximum load in a single clean repetition, without prior fatigue, for a given movement.

Въвеждаш реална стойност. Наистина не знам как получаваш отрицателни стойности. Там ти се дават нужните тежести за всяка серия. Каква стойност задаваш за РМ и колко повторения ще правиш в серия?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
stanos
Ученик
Ученик


Юзър от: 13 Яну 2015
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пет Яну 16, 2015 11:06    Заглавие: Отговорете с цитат

РМ- 3, 5 повторения и в полетата срещу сериите излизат стойности- -7.5, -10 и тн.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
pa4080
Професор
Професор


Юзър от: 12 Апр 2006
Мнения: 1416
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пет Яну 16, 2015 13:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Ето легенда:

1. Попълва се името на движението, в случай, че ще бъде разпечатвано.

2. Попълва се варианта на Стамината – с 1, 2, 3, 4, 5 и 6 повторения, за който (вариант) калкулатора ще пресметне тежестта за 10-те серии.

3. Въвежда се метода за определяне на 1RM (максималната тежест, с която атлета може да направи едно чисто повторение). В примера - определяне чрез максималната тежест за две повторения.

4. Въвежда се стойността на килограмите за изчисление на 1RM. Спрямо примера атлета може да направи „2“ чисти повторения с тежест „95“ кг.

5. Калкулаторът пресмята теоретичното 1RM, въз основа на данните, въведени в позиции (3) и (4). В случая „100“ кг. за „1“ чисто повторение. Това е базата на която се пресмятат тежестите за 10-те серии.

6. Въвежда се собственото тегло в килограми, единствено за случаите когато се смята Стамина за набиране или за кофички. Въвежда се „9“ когато се правят изчисления за Стамина с движението Full Contact Twist. Във всички останали случаи стойността остава „0“.

7. Въвежда се „стъпката“ с която могат да бъдат регулирани тежестите в конкретните условия. Спрямо примера „2.5“ ще рече, че са на разположение два диска от по 1.25 кг., с които да се регулира тежестта в сериите.

8. Стойността на тежестта в първата от 10-те серии, като броя на повторенията във всяка серия е определен от варианта на Стамината – позиция (2) – в случая „5“ повторения.

9. Статистически данни, валидни при спазване на протокола на почивките на Стамината и служещи за отчитане на прогреса.


В общия случай, когато се получават отрицателни стоности на тежестта за отделните серии атлета все още не е готов да работи с този протокол. Във форума има други теми, съдържащи протоколи за начинаещи. Например 555.
_________________
Само човек способен на мисъл е способен на любов.
Felix qui nihil debet.


Последната промяна е направена от pa4080 на Пет Яну 16, 2015 17:16; мнението е било променяно общо 2 пъти
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
stanos
Ученик
Ученик


Юзър от: 13 Яну 2015
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пет Яну 16, 2015 15:05    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1086
Живее в: София

МнениеПуснато на: Вто Мар 10, 2015 21:16    Заглавие: Отговорете с цитат

Евала Пачо! Cool
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
klos_man1
Ученик
Ученик


Юзър от: 06 Юни 2010
Мнения: 24
Живее в: na selo

МнениеПуснато на: Чет Апр 16, 2015 09:17    Заглавие: Отговорете с цитат

След всяка стамина на клекове /особено преден/ имам умопомрачителна мускулна треска и вървя като Чарли Чаплин в най- успешните му кино години. Дали не трябва да превключа на константна стамина за да намаля общия брой повторения или някой да сподели креативна стратегия за справяне с треската. Дискомфорта си е голям!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Noodle
Професор
Професор


Юзър от: 27 Ное 2004
Мнения: 1401
Живее в: София

МнениеПуснато на: Чет Апр 16, 2015 20:18    Заглавие: Отговорете с цитат

Отново най-вероятно ти идва голям обем с висока интензивност.

Предложението ми е като при тягата - занижаваш максовете, спрямо които смяташ стамината, за да свикнеш с обема и сравнително високата интензивност. Хапвай достатъчно и внимавай с въглехидратите.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
klos_man1
Ученик
Ученик


Юзър от: 06 Юни 2010
Мнения: 24
Живее в: na selo

МнениеПуснато на: Пет Апр 17, 2015 08:26    Заглавие: Отговорете с цитат

Въглехидратите ги държа в диапазона 30-50 грама на ден и не чувствам голяма нужда от тях. Между другото пробвах вече няколко пъти "крио терапия" с контрастни душове и се чувствам действително по енергизиран. Двоумя се дали да си купя фоумролер за да намаля "пораженията" от стамините Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница Предишна  1, 2, 3
Страница 3 от 3

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT