Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Дневник на malina
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... , 29, 30, 31  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Дневници и резултати
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
meal
Ученик
Ученик


Юзър от: 07 Юли 2014
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Чет Сеп 15, 2016 23:42    Заглавие: Отговорете с цитат

Как мериш месото, в сурово състояние или сготвено?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
malina
Доцент
Доцент


Юзър от: 27 Авг 2010
Мнения: 365

МнениеПуснато на: Пет Сеп 16, 2016 14:43    Заглавие: Отговорете с цитат

привет meal. сготвено го меря. И то го меря само като искам да свалям, иначе ям на око. Ти доколкото помня искаше да качваш, яж колкото повече можеш според мен Smile

С тилкотила отока спадна. Краката ми седят подути. Вчера преминах през фаза на отчаяние, не тренирах, наспах се, днес е по-добре. Килограмите ми не мърдат. Задържането на вода ме кара да изглеждам гладка, в залата забележките са безпощадни (краката са ти като на сумист, на нищо не приличаш, не влагаш достатъчно) и се отчайвам понеже знам, че е вярно. Не влагам необходимото внимание в храната. Взех решение да намаля храната до около 30-40% от необходимото. Днес ям краставици и 300 пиле. Почвам да си вписвам храната всеки ден.
_________________
https://www.instagram.com/miraminkova/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
malina
Доцент
Доцент


Юзър от: 27 Авг 2010
Мнения: 365

МнениеПуснато на: Пон Сеп 19, 2016 09:17    Заглавие: Отговорете с цитат

С малкото храна на третия ден почти припаднах в залата. Двама културисти се заеха да ми помогнат с храната, и двамата са много добри - единият е многократен европейски шампион, треньор на много политици, певици и мис Българиите. Той има двама състезателя, които готви в кат. младежи до 21 - и двамата са шампиони, изглеждат зашеметяващо. Другият е световен шампион, Константин Паскалев се казва.

С целия ми респект към първия, реших да слушам съветите на Тути Паскалев. Без да знае как се храня той почна така: имаш двайсет дни, не ти трябват никакви въглехидрати и задължително трябва да вкараш мазнини. На мазнини, ще видиш, ще си много по-свежа, целта не е да не можеш да вдигнеш един диск в залата. Той ми разпредели храната така. Първо хранене към 10 - риба, зехтин, краставици, марули някакъв зеленчук
Последно хранене след вечерната тренировка - значи към 10. Предпоследното около час преди вечерната тренировка - тоест в 5:30
и едно междинно примерно в 1:30

Всяко хранене съдържа по 100 гр риба/пиле, зехтин и зеленчук. Ако съм много гладна вечер може рибата да е сьомга, иначе тилапия. Също така ако съм гладна през деня може орехов тахан - лъжичка-две. Защото е мазнина, а орехов - заради тироида. Каза че от години за всяко състезание се храни така. Шест дни по този начин на седмия чийт. Но чийта за него е - издълбава се сърцевината на малка франзелка, да не остане почти нищо, мажеш с лтеница без захар или с дижонска горчица, слагаш няколко яйца, сирене и захлупваш с капачето. За целия ден може да се изядат 4 такива. Това е чийта.

Тути е единствения от културистите, който знам, че се храни като нас и е световен шампион. Имам му пълно доверие и от днес съм на тоя план. Ще видим следващите дни.

А. И каза че тренировките ми са ненужно много и ненужно дълги - вдигам кортизола и така не горя мазнини, а тялото е постоянно в стрес. Сега сутрешната тренировка ми включва дупе/корем и малка група+45 мин кардио, а вечерната е силова и има след нея само 30 кардио. След което вечеря. След което 30тина минути разходка на въздух навън.

Ако съм мн гладна също така можело Кола Зиро. Страх ме е че издува, но той акзва, че няма проблем. Тъй че я пия.
_________________
https://www.instagram.com/miraminkova/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
malina
Доцент
Доцент


Юзър от: 27 Авг 2010
Мнения: 365

МнениеПуснато на: Пон Сеп 26, 2016 16:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Периодично се убеждавам, че Милко е мега гуру, мноооого, много ahead of his time!

Както се вижда от предните ми постове, убих се от кардио седмици, че и месеци. Действаше ми по следния начин - отивам в залата, умирам, тренирам до изтощение, прибирам се, ям. Една тренировка силова+кардио към 3-4 часа. Големи крейвинги за карбс, поради което правих няколко страхотни освинвания. Един ден полу-припаднах в залата от изтощение. Почнах към кардиото да тичам и глезените ми станаха колкото пъпеши (като оная шега: Every time I go running I meet new people....paramedics!)

Килата ми не мърдаха особено. Повечето момчета в залата ми казваха, давай, натискай кардиото, то дълбае. Дълбае, момчета, ама зависи как се храниш, какво взимаш и други доста неща. Аз ям low-carb, на мазнини продължително тичане е тъпа идея. Преди няколко дни си викам - майната му, нямам време, спирам това кардио. И ето - вече 4 дни всеки ден свалям фиксирано по 500-700 грама от теглото си, не съм релефна, но съм ПО-релефна!)

Треньорът ми Киро Брадата по начало също е противник на кардиото. Никога не е одобрявал тая ми дейност. При някое от първите си посещения в СС си спомням, че имаше някакво колело в залата на Плиска. И Милко обясняваше колко е безсмислена тая дейност. Headbang Трябва да слушам по-често!
_________________
https://www.instagram.com/miraminkova/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
malina
Доцент
Доцент


Юзър от: 27 Авг 2010
Мнения: 365

МнениеПуснато на: Пон Сеп 26, 2016 16:35    Заглавие: Отговорете с цитат

progress:


_________________
https://www.instagram.com/miraminkova/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
malina
Доцент
Доцент


Юзър от: 27 Авг 2010
Мнения: 365

МнениеПуснато на: Пет Сеп 30, 2016 11:50    Заглавие: Отговорете с цитат



разреждането ще бъде фастинги Embarassed не е лесно да си дебел
_________________
https://www.instagram.com/miraminkova/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
malina
Доцент
Доцент


Юзър от: 27 Авг 2010
Мнения: 365

МнениеПуснато на: Пон Окт 03, 2016 09:16    Заглавие: Отговорете с цитат

най-после 71 кЮло
почвам "въртенето на водите"
това в най-общи линии е - наливаш се с вода няколко дни, 6-7-8 литра, колкото можеш повече, мъжете пият до 16 литра даже в най-високите дни, и ядеш сол. После рязко намаляваш водата последните два-три дни и заменяш натрия с калий. Днес съм на 4-5 литра
_________________
https://www.instagram.com/miraminkova/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
malina
Доцент
Доцент


Юзър от: 27 Авг 2010
Мнения: 365

МнениеПуснато на: Пон Сеп 11, 2017 11:03    Заглавие: Отговорете с цитат

минавам да туря един ъпдейт на тазгодишната подготовка.
Цел: Републиканско първенство, зала универсияда, 7ми окт.
Втора цел: Световно първенство в Румъния през ноември, ако мина квалификацията на републиканското.

Текущата ми форма е по-добре от досегашните. Ям до 50 гр въглехидрат на ден, набавям си го с ядки, зеленчуци и... овес. Което знам че не е много ортодоксално, но го правя понеже с тоя ситния овес си правя някакво подобие на кремчо-кексче сутрин и ми задоволява глада за сладко.

Дупарата ми е мазничка, краката също. На горе бивам, но долу е трагедия. Затова правя дупара по три пъти на ден от няколко дни и се надявам да се подобри.


_________________
https://www.instagram.com/miraminkova/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
malina
Доцент
Доцент


Юзър от: 27 Авг 2010
Мнения: 365

МнениеПуснато на: Пон Сеп 11, 2017 11:07    Заглавие: Отговорете с цитат

всички тренировки са с почивка от 20 до 60 сек, в суперсерии или трисети. Горе-долу 45-60 мин тренировка.
_________________
https://www.instagram.com/miraminkova/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
malina
Доцент
Доцент


Юзър от: 27 Авг 2010
Мнения: 365

МнениеПуснато на: Пет Сеп 15, 2017 13:16    Заглавие: Отговорете с цитат



вчера беше Кръстовден и всичко в офиса беше в сладки. Не ми се ядат като знам какви гадости са, но огладнях брутално за друго. Плюс големия стрес, че котката ми не яде от два дни и доктора каза да я заведа веднага, че можело да е инфекция и било супер опасно. Та в 11 тичах до клиниката в лозенец, вземаха и проби, слагаха инжекции, накрая се оказа, че изяла дунапрен. От инжекцията ли от какво дриска цяла нощ, днес яде. Дано и мине. Още де инжекции, едно посещение 100 лв лелеееее! Ако глътне пак дунапрен, ще ми стане на дунапренчета!

Много хубаво впечатление ми направи, че в клиниката лекарите бяха много запознати с храненето. С какво я храните? Викам то малко срамно ма.. яде каквото и ние! Тоест телешко, свинско, пиле, синьо сирене и пъстърва. Защо?, пита лекарката. Ами защото котките са хищници, а в повечето храни има захар и въобще въглехидрат, та дори ориз. Не само това, казва тя, ами и са от растителни протеини, които са тотално неусвоими за хищниците и за нас. И ми тегли една лекция, която беше много приятно да чуя и бях съгласна с всичко. Ма трябвало и калции, минерали и витамини, та ми даде "лечебна храна", която после видях, че е дроб с витамини.
_________________
https://www.instagram.com/miraminkova/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
malina
Доцент
Доцент


Юзър от: 27 Авг 2010
Мнения: 365

МнениеПуснато на: Чет Окт 12, 2017 12:03    Заглавие: Отговорете с цитат

Второ място на републиканското. Разочарована съм, понеже ама хич не харесах първото място - та поне да поема поражението с признаването му. Всички коментари дори на лайв излъчването са, че симетрията ми е по-добра и позинга, че първата има дефекти, прикрити под татуировки и т.н....

Ноооо... какво да се прави. Така са решили съдиите.

Из официалните RULES:

The women’s physique competitors will be judged on Symmetry, Shape, Proportion, MuscleTone, Poise and Beauty/Flow without compromising Femininity, Beauty/Flow of physiqueetc. Judges are NOT looking for physiques that are(RIPPED, SHREDDED, PEELED, STRIATED,DRY, DICED, HARD, VASCULAR, GRAINY, MASSIVE, THICK, DENSE, ETC).While all types of physiques will be considered when it comes to height, weight, structure,etc. Excessive muscularity should be scored down accordingly. Women's Physique should bejudged as a standard between Women's Figure and Women's Bodybuilding. The physiqueshould not compromise femininity, beauty/flow of physique. The judges are looking for anattractive well-balanced and shapely physique where large ripped muscles are discouraged.Excessive Muscle size & muscularity is not desired and will be scored down accordingly.

Поради което всички, включително тренера, който е съдия и не искаше да съдийства при мен, смятат, че съм ощетена.

Хубавото е, че първо И ВТОРО място отиват на Световно!
Има две Световни първенства - Франция - жени и Румъния - мастърс. Ще изляза на Мастърс над 35, че е по-близко. Състезанието е на 10-12 ноември. Точно един месец да поикарам релеф!

Планът на тренера е:

Ниски въглехидрати - до 70 гр на ден, с въртене - 70/40/0
Три пъти на ден дупе. Сутрин/вечер кардио. Вечер силова тренировка с много повторения - 20 бр * 3 или 4 серии. И аз ще добавя позинг, че имах забележка, че изглеждам неуверена.

Мастърсите са много по-нарязани от другите. Кожата при тях, от времето и броя подготовки, прилепва много по-бързо, много по-лесно се "изсушават". Така че има огромна конкуренция. Независимо какво стане обаче - отивам! Very Happy
_________________
https://www.instagram.com/miraminkova/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
malina
Доцент
Доцент


Юзър от: 27 Авг 2010
Мнения: 365

МнениеПуснато на: Чет Окт 12, 2017 12:07    Заглавие: Отговорете с цитат

ето една картинка Smile


_________________
https://www.instagram.com/miraminkova/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
malina
Доцент
Доцент


Юзър от: 27 Авг 2010
Мнения: 365

МнениеПуснато на: Пет Окт 20, 2017 08:45    Заглавие: Отговорете с цитат

От понеделник насам храната е близо 0 въглехидрат - ям по 8-10 яйца на ден, 3-4 лъжици протеин, 200 гр месо. Не ям зеленчуци, струва ми се ненужно. В сряда ядох и половин кофичка цедено мляко, 1 чаша прясно мляко и 100 бадеми + другата храна.

В понеделник тренировка за крака, на която почти умрях, много дълга и изтощителна, после дупе и кардио. Към края на тренировката повърнах, което ми се случва за първи път.
Вторник - рамо. Същата работа.
Сряда почивах.
Вчера направих кратки ръце и дупе, и кардио.
Днес сутринта кардио, довечера имам крака, дупе и кардио.
Остават двайсет дни до състезанието, дано оцелея Smile
_________________
https://www.instagram.com/miraminkova/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
malina
Доцент
Доцент


Юзър от: 27 Авг 2010
Мнения: 365

МнениеПуснато на: Чет Окт 26, 2017 10:34    Заглавие: Отговорете с цитат

2 weeks out
държа нули, с едно освинване с въглехидрат в неделя. В понеделник в момент на съжаление мислех да се откажа от състезанието, но в крайна сметка реших че действам пък каквото - такова. Така че съм отново по схема. Вчера изкарах няколко часово боледуване с треска, хрема и течащи очи, набухах се с парацетамол, ехинацея, пчелно млечице, спах на климатик на 30 градуса и днес съм ОК. От това пострада само сутрешната ми тренировка.

Изключително неприятно е болни хора да идват на работа или в залата - вчера една такава дама два пъти ме целуна и хайде! Вече видя ли такъв човек, директно ще викам Back off!

Новият ми бански е готов и изглежда супер. Формата е по-добре, килата - същите. Виждам вени на нови места, краката са по-прибрани, макар че и задното бедро, което по принцип не ми е добре, също се е свило. Няма много дефиниция в краката, дано се покаже като обезводня - сега са водни понеже ги мъча всеки ден с тренировки и кардио.

О да! И Сила.БГ ми направиха подарък - кашон с фет бърнъри, йохимбин, преуъркаут нещо с таурин и кофеин и мнооооого ама много фъстъчено масло everbuild. Пробвах го, готино е - останалото помолих мъжа ми да скрие да не го изям. Май го държи в колата сега хахах
_________________
https://www.instagram.com/miraminkova/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
malina
Доцент
Доцент


Юзър от: 27 Авг 2010
Мнения: 365

МнениеПуснато на: Чет Окт 26, 2017 10:53    Заглавие: Отговорете с цитат

отчитам също така грешка на предното състезание със зареждането.
Схемата на обезводняването е нещо такова:

от събота до сряда преди състезанието - 0 въглехидрат, храната е месо и зеленчуци, тренировките са такива, че да гориш максимум гликоген. Яде се сол, даже повечко сол
водата е (в литри)
събота 4
неделя 5
понеделник 6
вторник 8
сряда 10

от четвъртък изцяло се спира приемът на натрий - всичко е без сол, водата е с минимум минерализация (някои пият дестилирана), включва се въглехидрат. Добавя се калий, аз пих калинор

четвъртък 6
петък 3
деня на състезанието 1.5

Грешката ми беше с въглехидрата. Ако презаредиш, казват че се "разливаш" - водата вече от мускула се пренася под кожата. Резултатът е, че се губят фините детайли. Ако пък не заредиш достатъчно, мускулите седят плоски, без достатъчно обем. Аз започнах с 50 гр ориз в сряда и по 300 в четвъртък и петък. Станах водна.

Този път ще направя само едно зареждащо хранене и то вечерта след кантара и преди състезанието. То ще е - каквото ми се яде! Вероятно пържола, някакъв ориз или хляб. Хапвам хубаво и лягам. На другия ден до сцена - по съвсем малко теле и фъстъчено. Мисля, че резултатът ще е по-добър....
_________________
https://www.instagram.com/miraminkova/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Дневници и резултати Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... , 29, 30, 31  Следваща
Страница 30 от 31

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT