Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Кетоза и хипертрофия

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Високо-Мазнинно Ниско-Въглехидратно Хранене (ВМ-НВХ)
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
andrito
Ученик
Ученик


Юзър от: 27 Фев 2014
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Пет Окт 13, 2017 09:51    Заглавие: Кетоза и хипертрофия Отговорете с цитат

Здравейте, може ли според вас да сте в кетоза и да постигнете мускулна хипертрофия (качване) ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
malina
Доцент
Доцент


Юзър от: 27 Авг 2010
Мнения: 365

МнениеПуснато на: Пет Окт 13, 2017 13:37    Заглавие: Отговорете с цитат

препоръчвам ти да започнеш оттук:

Още веднъж нашите препоръки. Яжте 20-40% протеини, под 20% въглехидрати(до 60-100гр) и останалото мазнини. Ако искате да отслабвате яжте в умерен калориен дисбаланс, като коригирате калориите, които консумирате в съответствие с намаляването на теглото ви. Ако искате мускули хапвайте повече. Ако почнете да трупате мазнини намалете калориите. Ако ги намалите прекалено много ще забавите мускулния разтеж. Така че намерете горе долу най-подходящия прием на храна с експериментиране. Дори да хапвате повече с нашата диета лесно после ще свалите мазнините без да жертвате мускули.

http://spidersport.com/forum/viewtopic.php?t=5476
_________________
https://www.instagram.com/miraminkova/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
andrito
Ученик
Ученик


Юзър от: 27 Фев 2014
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Пет Окт 13, 2017 16:15    Заглавие: Кетоза и хипертрофия Отговорете с цитат

Благодаря за бързият отговор. Интересното е завишеният прием на протеин няма ли да те изкарат от кетоза, при положение че за хипертрофия трябва да се вдигне, а за да стоиш в кетоза трябва да е около грам спрямо личното тегло?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
malina
Доцент
Доцент


Юзър от: 27 Авг 2010
Мнения: 365

МнениеПуснато на: Пон Окт 16, 2017 11:43    Заглавие: Отговорете с цитат

На теория, за да качваш е добре да си над 1.5 гр. При над 0.9-1.2 би трябвало да излезеш от кетозата. Не съм го пробвала обаче. Според мен, ако целиш покачване на мускулната маса, кето не е ефективен начин на хранене.
_________________
https://www.instagram.com/miraminkova/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Високо-Мазнинно Ниско-Въглехидратно Хранене (ВМ-НВХ) Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT