Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

след дълга пауза, как?

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Margi
Ученик
Ученик


Юзър от: 31 Май 2009
Мнения: 17

МнениеПуснато на: Пет Юни 08, 2018 10:56    Заглавие: след дълга пауза, как? Отговорете с цитат

Здравейте,

След мнооооого дълга пауза, трудна бременност, раждане, много трудна първа година с бебе, съм готова да се върна отново в света на хората, които са горе-дору във форма. Имам около 20кг отгоре. Пробвам спорт, но съм в много лоша кондиция, след 5 клека ме болят мускулите както никога преди.

Храната я оправих и свалям баааавно.

Как да започна да тренирам? Имате ли някакви съвети? За тежести не може и да става дума май. Да изчакам ли първо да поотслабна и тогава да тренирам, а сега само да се движа много през деня? Нямам си идея, никога не съм била тоооолкова зле.

Благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1086
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пет Юни 29, 2018 08:33    Заглавие: Re: след дълга пауза, как? Отговорете с цитат

Margi написа:
Здравейте,

След мнооооого дълга пауза, трудна бременност, раждане, много трудна първа година с бебе, съм готова да се върна отново в света на хората, които са горе-дору във форма. Имам около 20кг отгоре. Пробвам спорт, но съм в много лоша кондиция, след 5 клека ме болят мускулите както никога преди.

Храната я оправих и свалям баааавно.

Как да започна да тренирам? Имате ли някакви съвети? За тежести не може и да става дума май. Да изчакам ли първо да поотслабна и тогава да тренирам, а сега само да се движа много през деня? Нямам си идея, никога не съм била тоооолкова зле.

Благодаря!

Важно е да започнеш редовно и най-вече постепенно да напредваш. Без претоварване, защото първо това ще забави прогреса от постоянни мускулни трески и липса на превъзстановяване. Бързото нарастване на силата при тренирал преди човек застрашава по-инертните тъкани като сухожилията. Затова бъди редовна и напредвай умерено, дори нека го кажа "бавно".

Новото начало е време да се обърне специално внимание на техниката на движенията - подредба на ставите, мобилност.

Относно храненето ВМ-НВХ няма алтернатива. Повтарям го вече 16 години Smile
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Margi
Ученик
Ученик


Юзър от: 31 Май 2009
Мнения: 17

МнениеПуснато на: Сря Юли 25, 2018 11:07    Заглавие: Отговорете с цитат

Милко, много благодаря за отговора! ВМНВХ си ям от години, но си хапвах доооооста при стреса... и ядях много шоколад, което прави, че не съм яла както трябва де, може би даже е било ВМВВХ докато съм била с бебо! Уффф, сложно! Карам си аз бавно, явно ще ми трябва много време този път!
Поздрави :)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT