Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Дневник Assia1307
Иди на страница Предишна  1, 2
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Дневници и резултати
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Assia1307
Ученик
Ученик


Юзър от: 20 Сеп 2017
Мнения: 18

МнениеПуснато на: Пон Юли 29, 2019 14:07    Заглавие: Отговорете с цитат

ДНЕС:

3 яйца, масло 10гр, зелена сатала със зехтин, таратор домашен 200мл.
вечеря: предвидила съм месо някакво мазно 200 гр + салата
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Assia1307
Ученик
Ученик


Юзър от: 20 Сеп 2017
Мнения: 18

МнениеПуснато на: Сря Авг 07, 2019 12:31    Заглавие: Отговорете с цитат

Храна с малко забежки - един ден с 50гр ориз и един ден с 50гр спагети от сепия

- 2 кг

тренировки малко, тй като работя всеки ден без почивка
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Assia1307
Ученик
Ученик


Юзър от: 20 Сеп 2017
Мнения: 18

МнениеПуснато на: Нед Авг 11, 2019 20:39    Заглавие: Отговорете с цитат

След лятната почивка, започвам фитнес сериозно, и още по-стриктно хранене, сега има забежки (и то не малко)
Никой ли няма вещ да обясни защо системата 5х5 не "напомпва" жените и защо се свиваш от нея, като всички по залите казват обратното?

Храна: салати, ребърца, сирене, многооо вода... обаче и вино и 2-3 порции спагети, през последните седмици.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
pa4080
Професор
Професор


Юзър от: 12 Апр 2006
Мнения: 1420
Живее в: София

МнениеПуснато на: Вто Авг 20, 2019 11:16    Заглавие: Отговорете с цитат

Не знам за жените Cool обаче при другите хора 5х5 действа така: интензивността е относително висока (тежестите са около 80% от 1RM и почивките 1.5-2 минути), обемът е сравнително малък (25 повторения), резултатът е добър разход на енергия и функционална (силова) хипертрофия, която не се изразява в особено нарастване на обема на мускулите.

За детайли виж http://spiderstamina.com/abc.php, където може да намериш и информация как да сметнеш 1RM... общо взето ако не ти се смята, тежестта трябва да е такава, че на последните серии да си на кантар дали ще направиш 4 или 5 повторения. Ако си се надценила и смяташ, че за петото повторение ще изкривиш много техниката и може да се контузиш - не го правиш, и следващият път повтаряш упражнението. Ако си се подценила и в последната серия можеш да направиш 6 повторения - увеличаваш тежестта за следващата тренировка.
_________________
Само човек способен на мисъл е способен на любов.
Felix qui nihil debet.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Дневници и резултати Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница Предишна  1, 2
Страница 2 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT