Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

коремните мускули

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Yosser Hughes
Ученик
Ученик


Юзър от: 16 Дек 2004
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Пет Яну 28, 2005 13:04    Заглавие: коремните мускули Отговорете с цитат

Знам че много приказки са се изприказвали по тази тема, но аз да си питам: Каква e разликата в големината и формата на коремните мускули на трениращ и нетрениращ човек тази група? В смисъл единствено стопяването на подкожните мазнини ли е факторът "плочки", или има и хипертрофия? Какъв е "правилният" принцип при трениране на коремни мускули - брой повторения (малко, много) и въобще необходимо ли е изобщо да се тренират самостоятелно (защото те се напрягат достатъчно и в други "странични" упражнения)?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Галина Толкингтън (galya)
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 06 Сеп 2004
Мнения: 170
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пет Яну 28, 2005 18:15    Заглавие: Re: коремните мускули Отговорете с цитат

И при корема има хипертрофия като при всичко останало, дали е с 8-12 повторения и 1 минута почивка, дали е с 5 тежки повторения или с изометрия. За пример да дадем Милко, който една коремна не е направил, но пък от изометрия само като стабилизатори и ректус абдоминис и страничните са му хипертрофирали (той ще каже с колко см, аз забравям). Иначе наличието и дълбчината на разделенията на ректус абдоминис са и природно обусловени, има хора с по-дълбоки или по-плитки, по-тесни и по-широки разделения. Тренировките много зависят от целите, но ако не е за издържливост големите повторения са малко излишни. Не случайно търкаляне на шанга вместо ролер или странично дърпане на скрипец или драконовия флаг са по-тежки от обикновените коремни. Разнообразието за мен е ключовият фактор ако ще тренирате специфично корем, другото си го знаем, мазнините трябва доста да паднат за да се насладим на труда.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пет Яну 28, 2005 20:53    Заглавие: Re: коремните мускули Отговорете с цитат

galya написа:
За пример да дадем Милко, който една коремна не е направил, но пък от изометрия само като стабилизатори и ректус абдоминис и страничните са му хипертрофирали (той ще каже с колко см, аз забравям).

От лятото на 2002 г. до сега обиколката на талията ми е пораснала с 6 см. Това се дължи предимно на повишения тонус на rectus abdominis и на external abdominal oblique. Те се опъват и обиколката на талията нараства. Разбира се също така хипертрофират. Но при мен основно е от опъването (смятам).
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT