Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Въпроси за фитнес тренировката

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
nev
Ученик
Ученик


Юзър от: 06 Дек 2004
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пон Мар 14, 2005 18:36    Заглавие: Въпроси за фитнес тренировката Отговорете с цитат

Здравейте!
На 16год съм, висока 162см,в момента тежа 58-59кг (на нвд съм отскоро за втори път, мин.год също бях за около месец, но тотално се провалих по коледните празници Embarassed ) преди да започна нвд бях 62кг.Тръгнах на фитнес (днес-за2ри път), картата ми е за 3пъти седм. но мисля скоро да почна и да тичам.
Имам няколко въпроси относно фитнеса:
-Тренирам най-вече на гладиатора с тежест 27кг(2-3 вида упр.за ръце,всяко по 3-4сериих10-15повт.,едно упр. за краката5сериих15повт.) също така на абдуктора незнам точно колко тежест, 4серииХ20повт, също така по една серия напади с по 5 кг тежест във всяка ръка, малко клякания с 5кг и т.н каквото ми падне.Притеснява ме дали тежестите ще попречат на растежа ми на височина?Мислите ли че трябва да намаля тежестите?
-Имам проблеми с крос-тленажора - не издържам повече от 5мин. на 10степен.Дали това се дължи на нвд или на понижените ккал (1100-1400)?
-Жената във фитнеса каза че така не мога да топя мазнини (чрез тежестите и малкото вр. на кростренажора) и че само ще превърна мазнините в муск.маса, а за горене на мазнини трябвало единствено да стоя 40мин на кростренажора на1степ.Това вярно ли е?
Много съжалявам за дългия пост!Моля ви, отговорете ми, този път съм се хванала сериозно Cool
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Петко К
изгонен.


Юзър от: 10 Сеп 2004
Мнения: 22

МнениеПуснато на: Пон Мар 14, 2005 20:45    Заглавие: Re: Въпроси за фитнес тренировката Отговорете с цитат

nev написа:
Здравейте!
-Жената във фитнеса каза че така не мога да топя мазнини (чрез тежестите и малкото вр. на кростренажора) и че само ще превърна мазнините в муск.маса, а за горене на мазнини трябвало единствено да стоя 40мин на кростренажора на1степ.Това вярно ли е?
Много съжалявам за дългия пост!Моля ви, отговорете ми, този път съм се хванала сериозно Cool


Това не е вярно! Мазнините не могат да се превръщат в мускулна маса! Щеше да е много хубаво, ако можеше (да знаеш колко мазнини имам да "превръщам" Wink), но не може!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пон Мар 14, 2005 21:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Nev, намали повтортенията до 5 и съответно увеличи тежестите. Прави 2-3 серии.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пон Мар 14, 2005 22:32    Заглавие: Отговорете с цитат

nev написа:
Много благодаря за бързите отговори!
Милко, това ми харесва - повече тежест, по-малко повторения.Обаче не искам да трупам мускули а и се страхувам че ще се спре растежът ми (той май вече е спрял)Дали това може да стане?
Хрумна ми и още нещо - горят ли се много калории с тежести или са по-малко от колкото с кардио(защото всъщност кардиото скапва, тежестите само тонизират)

Точно 5 повторения по 3 серии е тренировка за избягване на растеж.
Може първия месец да ти се увеличи обиколка с 1 см от повишаване на тонуса на ускула. След това няма да расте повече, ако не качваш килограми.
Растежът ти няма да се повлияе.
С тежести се гори много. Колкото е по-тежко - толкова повече. Кардиото е най-ефективно когато е интервално - редуваш спринт с ходене.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Вто Мар 15, 2005 22:27    Заглавие: Отговорете с цитат

nev написа:
Милко Георгиев написа:
Може първия месец да ти се увеличи обиколка с 1 см от повишаване на тонуса на ускула. След това няма да расте повече, ако не качваш килограми.


Здравей Милко, за обиколката на краката ли става въпрос?При мен там положението е наистина трагично - като качвам кг, само там се трупат, като свалям, те почти не отслабват Embarassed Нямам нищо против да се увеличи обиколката на бицепса ми да кажем Wink ,но моята главна цел е отслабване в краката(дали да не спра да тренирам с тежести за краката?)... След първия месец дали обиколката на бедрото ми ще се намали?А интервалното тичане по-добро решение ли е за моя случай?

И за краката, и за ръцете. Колкото с по-тежко и по-малко серии и повторения правиш - толкова се отдалечаваш от растеж на мускула. Нормално е с такова трениране и калориен дефицит да се смалят мерките ти.
След време може да правиш тренировки за увеличаване на обема на ръцете. Тогава се увеличава значително броя на сериите и леко пада тежестта.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Галина Толкингтън (galya)
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 06 Сеп 2004
Мнения: 170
Живее в: София

МнениеПуснато на: Сря Мар 16, 2005 17:36    Заглавие: Отговорете с цитат

nev написа:
Милко, много ти благодаря за съветите!Утре във фитнеса колко изумено ще ме гледат като тръгна да дигам 40-50кг Wink
А какво ще кажеш за кростренажора (много ме мъчи Embarassed ) По колко минути е добре да го правя и преди или след тежестите?

Здрасти Нев,
кростренажора ти тренира сърдечносъдовата система, не е за изхвърляне (дано има чист въздух в залата).
Почни от 5 минути, стигни до 20 постепенно за няколко седмици.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT