Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Целта ми е да кача малко маса

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Чет Сеп 16, 2004 16:21    Заглавие: Отговорете с цитат

За да качваш килограми трябва да ядеш повече.
За да провокираш мускулен растеж трябва да правиш големи по общ обем тренировки. Вдигнатите при всичките повторения тежести да са тонове.
За да качваш плътен мускул и сила трябва да правиш не повече от 5 повторения в серия със съответната по-голяма тежест. Никога до отказ.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Чет Сеп 23, 2004 15:49    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
Здравейте. Съвсем случайно ми попаднаха материали от ваш стар най-вероqтно сайт и трябва да кажа, че съм силно заинтригуван, вупреки че буквално ми се преобърнаха представите за вдигането на тежести Smile Сега тепърва започвам да изпробвам вашата методика за тренировката с тежести и искам на първо време да ми кажете какво мислите за програмата, по която съм почанл да тренирам.
ден1
1.лег - 7 серии
2.клек - 7 серии
3.ременна преса - 7 серии
ден2
1.гребане - 7 серии
2.тяга - 7 серии
3.трицепс тесех хват - 7 серии
ден3 - като ден1
редувам 1 тренироъка по 5 повторения със 70% от max тежестта, следваща по 5 повторения с 80% от max тежеста, следваща 1-3 повторения със 90-95% от max тежестта. Продължителността на тренировката ми е около 60-70 мин. Тези серии които съм споменал включват и по 1-2 загряващи серии (не мога въобще да си представя да започна да тренирам с големи тежести без никаква загрявка, но всичко с времето си).

Има вероятност да си чел материали от сайта на Христо, който той отдавна закри.

Доколкото разбирам от програмата ти, правиш линеен силов цикъл от 70% до 95% интензивност. Това е добре. Може да включваш и тренировки на 100% за връх на цикъл.

Седем серии са среден вариант между сила и маса.
Какво целиш с тренировките?
_________________

Кондиционен треньор


Последната промяна е направена от Милко Георгиев на Вто Юли 01, 2014 08:47; мнението е било променяно общо 2 пъти
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Чет Сеп 23, 2004 16:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Anonymous написа:
Силата е приоритет в това към което се стремя. Имам обаче няколко въпроса.
Защо се налага линейния цикъл да е от няколко нива? Имам предвид не може ли да се редуват тежка с лека тренировка, като при леката се тренира със 70-80% от макса, а при тежката с 90-100% от макса?
Очевидно е че при 100% от макса ще се прави 1 повторение. Въпросът ми е колко серии се правят на тази тежест и на каква и как се правят останалите серии?

Ако дълго време се тренира с много висока интензивност, нервната система "прегаря". Прогресът спира, може да се появи и регрес. С цикличните тренировки това се избягва. За 10 тренировки не е добре да има повече от 3 тренировки с интензитет над 90%. Ако редуваш 75% с 95%, то тези над 90% са 5 тренировки.
Когато правиш макс - прави една серия. Нека маска е чист и далеч от изтощение и зор.
_________________

Кондиционен треньор


Последната промяна е направена от Милко Георгиев на Пон Окт 18, 2004 21:12; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Нед Сеп 26, 2004 20:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Pinzzuto написа:
мерките на лявата и дясната ми ръка(бицепс и предната част=forearms) се различават с по 1см. възможно ли е тази разлика да се компенсира, чрез дъмбели или...

Ако хипертрофираш по-малката ръка, за да достигне другата ще стане. Но не е варианта, които бих избрал аз.
В момета съм напълно симетричен в ръцете и краката. Преди не бях, имах разлики до към 1 см. Но тъй като тренирам с упражнения натоварващи цялото тяло, обикновено всеки два крайника еднакво и едновременно, всичко се изравни.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT