Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Кардио и силова тренировка

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пон Май 23, 2005 23:56    Заглавие: Re: Кардио и силова тренировка Отговорете с цитат

LiNi написа:
Здравейте Very Happy Very Happy
Интересува ме мога ли да правя кардиото в ден, когато не работя с тежести, с цел горене на мазнини?
След тренировката с тежести съм по-изморена, а тренировката става по-дълга - 60-70 минути без кардио, 100-120 с кардио. Embarassed
Например, ако тренирам с тежести в сряда и петък, мога ли да оставя кардиото за вторник и четвъртък? Аз правя 7-8 интервала на крос-тренажор - 1 минута максимално бързо, 30-40 секунди умерено, за половин час.
Още един въпрос Smile 1 час каране на колело вечер след работа брои ли се за кардио тренировка или само интервалното на тренажора? Embarassed

Точно така, прави интервални спринтове в деня без тежести.
Не прави едночасови кардио тренировки, защото ще си гориш и мускулите.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Галина Толкингтън (galya)
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 06 Сеп 2004
Мнения: 170
Живее в: София

МнениеПуснато на: Вто Май 24, 2005 08:36    Заглавие: Re: :)) Отговорете с цитат

LiNi написа:
Благодаря ти Very Happy Very Happy
не разбрах само карането на колело вечер кардио тренировка ли е? Embarassed

Кардио тренировка е всяка тренировка, натоварваща сърдечно съдовата система и вдигаща пулса над 65% от максималния. В такъв случай колелото се броиSmile освен ако не го караш много лежерноSmile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Галина Толкингтън (galya)
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 06 Сеп 2004
Мнения: 170
Живее в: София

МнениеПуснато на: Съб Май 28, 2005 15:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Тичането има различни цели. Ако тичаш за да оптимизираш загубата на мазнини, 20-30 минути интервално е достатъчно. Ако се готвиш за маратон, тичай както тичаш сега. Към SB може да прибавиш малко рибено масло и пълномаслено сиренеSmile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT