Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Mitk0 - тренировки
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, ... 44, 45, 46  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Дневници и резултати
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
GReddy_bs
изгонен.


Юзър от: 12 Авг 2007
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Вто Яну 15, 2008 22:01    Заглавие: Отговорете с цитат

pa4080 написа:
ден 1
4.б. кофи

Idea добави по едно усукващо или нещо друго за средна част, ФКТ, ренегадско, повдигане крака от вис, усукване с диск на пейка за коремни преси, наклони в страни с щанга ...

Според мен ФКТ,ренегадско или КПП,щото освен средната натоварват ръце,гърди... Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Mitk0
Професор
Професор


Юзър от: 05 Окт 2007
Мнения: 630
Живее в: София

МнениеПуснато на: Чет Яну 17, 2008 00:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Мерси, момчета, чак сега можах да напиша един reply.

Най-вероятно няма да правя ФКТ, КПП или ренегадско гребане. Просто залата е тясна, ъглите са заети, скрипците - неудобни. Не, че не може да се преодолее, но не ми се занимава.

Ще правя повдигане на краката на римското столче - един път до 90 градуса, един - до 180. Кофите ще ги включа, а бедреното сгъване май ще го махна, за сметка на нападите.

16.01.2008 - освободих се от един изпит и реших да видя дали може денят да стане още по-ползотворен с една тренировка.

Клек - 5@90, 3@110, 3@110
Набирания - 15, 5@+20
Обръщания - 5,5@50, 3@60
Френска преса - 8,6@30
Лежанка с тесен хват - 5@50, 5@55
Бицепсово сгъване с прав лост - 5,5@40
Хамър сгъвания с дъмбели - 10@16, 5@20
Повдигане на краката на римско столче - 15, 25

Всичкото за около час. Определено като не правя трибоя заедно, нормалните упражнения ми се струват, ехеее, лесни. Нарцистичната ми натура реши да се снима след това:
http://img86.imageshack.us/my.php?image=mexk2.jpg

Сигурно утре ще съм като сгазен, но ще пропусна следващите 2-3 дни.

@pa4080 - Като ти гледам мерките в дневника ти и се втрещявам Shocked И аз съм висок, горе-долу, колкото теб, искам и аз Rolling Eyes
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
GEORGIO
изгонен.


Юзър от: 09 Сеп 2004
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Чет Яну 17, 2008 00:09    Заглавие: Отговорете с цитат

яка снимка. в добра форма си явно.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Mitk0
Професор
Професор


Юзър от: 05 Окт 2007
Мнения: 630
Живее в: София

МнениеПуснато на: Сря Яну 23, 2008 12:31    Заглавие: Отговорете с цитат

22.01.2008

Май това беше последната тренировка по старата програма.

Лежанка - 8@50, 5,5@70, 4,4@75
Клек - 8@50, 3,3,3,3@100, 3@110
Обръщания - 5@50, 5,5@60, 3@65
Набирания - 15,15
Мъртва тяга - 1@150, 1@160

На последното повторение на мъртвата тяга се изправих по-лесно от очакваното и от рязкото дръпване хвата ми се отхлаби. Вдигнах щангата на пръсти и я пуснах преди да я върна под коленете. Очевидно трябва работа специално за хват.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Mitk0
Професор
Професор


Юзър от: 05 Окт 2007
Мнения: 630
Живее в: София

МнениеПуснато на: Вто Яну 29, 2008 20:24    Заглавие: Отговорете с цитат

29.01.2008

Първа тренировка по новата програма - lower body.

Клек - 5@70, 5@90, 5,5@100, 3,3@110
Мъртва тяга - 5@70, 5,5@130, 1,1@160
Напади - 5,5,5@60
Бедрени сгъвания - 5,5@всички плочки
Обръщания - 5@60

Клекът беше много добре, сигурен, до долу, скоро ще пробвам максимум.
Тягата - обратно - тежеше, а на 160 на последния сингъл хватът пак почти се отвори.
Изкушавам се за фитили, но май ще трябва да се примиря, че дърпам толкова, колкото ми позволят ръцете.
Във всеки случай, започвам да се сдухвам, май ударих платото тук.

Тежкото мина, upper body ще е лека, бърза тренировка в сравнение с днес.
Утре мисля да се пробвам докъде стигам нормален кош за забивка, щото взех да губя мотивация без да видя резултати, а по моята програма резултатите не са много-много във външния вид.
_________________
Еми не зарастват бързо, мило, ма нали искаше разнообразие! Сега кво да го правя скапания бич, като съм загубил касовата?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
GReddy_bs
изгонен.


Юзър от: 12 Авг 2007
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Вто Яну 29, 2008 20:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Ми пробвай за хвата разните му там трикове - хавлия около лоста,etc.,има по форума писано,мисля.
Аз на нормален кош имам около 10тина сантиметра до ринга,но пък до няколко месеца това,което виждам в главата си,ще го виждат и всички останали. Smile Все пак като почнах да тренирам тежко за месец вдигнах поне 5см от отскока. Smile

Успех. Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
pa4080
Професор
Професор


Юзър от: 12 Апр 2006
Мнения: 1420
Живее в: София

МнениеПуснато на: Вто Яну 29, 2008 21:06    Заглавие: Отговорете с цитат

За хвата - правиш си първата серия, на която ти държи хвата без фитили - това е за хват. Другите серии с фитили - това е за тягаSmile
_________________
Само човек способен на мисъл е способен на любов.
Felix qui nihil debet.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Mitk0
Професор
Професор


Юзър от: 05 Окт 2007
Мнения: 630
Живее в: София

МнениеПуснато на: Сря Яну 30, 2008 17:23    Заглавие: Отговорете с цитат

Мерси, момчета. Мисля за хвата да започна да правя rack lockouts с тежест над максималната ми за мъртва тяга в деня за горната част на тялото.
Какъвто беше днес, между другото.

30.01.2008

Военна преса - 5@40, 5,5,5@50, 5@40
Набирания - 15,15 5@+20
Гребане с щанга - 5,5@80
Бицепсови сгъвания с дъмбел - 5,5,5@18
Лежанка с тесен хват - 5@50, 5,5@55
Изхвърляне - 5@лост, 5@30, 5@35

На набиранията, където винаги съм си мислил, че съм много добре, издъхнах. Едвам направих последната серия, а даже не бях правил тежко преди това. Просто съм загубил много там, и няма какво да се лъжа, че още мога каквото можех преди. Гребане, бицепс и трицепс - както очаквах.
На изхвърлянето цялата зала ме гледаше, сякаш съм клошар в 94 Laughing Laughing Laughing
Още нямам техника и съвсем нямам дълбочина на overhead squat. Само да ги оправя и почвам да изхвърлям лично тегло Twisted Evil
_________________
Еми не зарастват бързо, мило, ма нали искаше разнообразие! Сега кво да го правя скапания бич, като съм загубил касовата?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
leech
изгонен.


Юзър от: 13 Май 2007
Мнения: 39

МнениеПуснато на: Сря Яну 30, 2008 21:26    Заглавие: Отговорете с цитат

Уппражненията ФКТ и КПП какво представляват?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Mitk0
Професор
Професор


Юзър от: 05 Окт 2007
Мнения: 630
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пет Фев 01, 2008 12:48    Заглавие: Отговорете с цитат

@leech
Full Contact Twist - http://youtube.com/watch?v=mtHFEAQmKTU

Cable Push-Pull - http://youtube.com/watch?v=AyWljcH5A8o

01.02.2008

Клек - 3,3,3,3,3,3@75 3@110
Напади - 5,5,5@60
Мъртва тяга с широк хват - 5,5,5@80
Изхвърляне - 5@30, 5@35, 1@40
Максимален отскок - 3,3,3
Rack lockouts - 1,1,1@160

Днес направих нещо като динамичен ден за lower body. На клековете оставях по по-малко от минута почивка и гледах да бутам максимално бързо.
Най-доволен съм от изхвърлянето - ако съм свеж, мога да направя и с 45.
На локаутовете пробвах един път с фитили - огромна разлика. Не искам да се изхвърлям, но мисля, че ще дръпна 180 кг с фитили на нормална мъртва тяга.
Обаче защо да ги дърпам като не мога даже да ги задържа...
Shocked Sad Evil or Very Mad
_________________
Еми не зарастват бързо, мило, ма нали искаше разнообразие! Сега кво да го правя скапания бич, като съм загубил касовата?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Mitk0
Професор
Професор


Юзър от: 05 Окт 2007
Мнения: 630
Живее в: София

МнениеПуснато на: Нед Фев 03, 2008 20:37    Заглавие: Отговорете с цитат

03.02.2008

Още един взет изпит, останаха най-неприятните. Отпразнувах с тренировка.

Лежанка - 5@60, 5,5@75, 1@80
Гребане - 8@70, 5,5,5@80
Френска преса - 5,5@30, 5@35
Бицепсово сгъване с прав лост - 5,5,5@40
Странична тяга - задържане с 50, 60, 70

Нелоша тренировка. Трябва повече тренинг за техника за 1RM на лежанка.
_________________
Еми не зарастват бързо, мило, ма нали искаше разнообразие! Сега кво да го правя скапания бич, като съм загубил касовата?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
pa4080
Професор
Професор


Юзър от: 12 Апр 2006
Мнения: 1420
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пон Фев 04, 2008 23:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Вчера, четох поста ти, обаче ме примързя да напишаSmile
Понеже си писал за техника на 1RM, мисля си че там нещата освен до техника опират и до силаSmile В смисъл, че няма нужда да правиш максимални повторения, те много изморяват или може би по-добре звучи - изтощават и ти трябват много дълги почивки, между тренировките. Сега се замислих, но май напоследък, не съм забелязвал да има 1RM в последните записи от всички дневници, които се водят тук, може и да се бъркам. Освен на мъртва тяга - естествено - там работи цялото тяло и това се изтощаването, малко по-трудно става. Мисля и друг е въпроса, да отидеш на тренировка и да направиш 1RM - правиш го и си тръгваш, примерно.
Та мисълта ми е Милко в Спайдер стамина е написал 1-2-3 серии с над 85% от 1RM и след това още няколко, един вид колкото можеш, със сравнително голяма интензивност. Тези сери серии нар 85% са за сила, по-добре се цели в тях. Това освен това ти позволява да тренираш по-често за сила.


п.п. ако имаш под ръка тежести за лостовете от 0.5 и 1.5 кг, работят при тънките сметки и при големите килограмиSmile

поздрави.
_________________
Само човек способен на мисъл е способен на любов.
Felix qui nihil debet.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Петко К
изгонен.


Юзър от: 10 Сеп 2004
Мнения: 22

МнениеПуснато на: Вто Фев 05, 2008 00:55    Заглавие: Отговорете с цитат

Единичните повторения с максимална тежест са само за тест на силата, не за стандартни тренировки.
За сила тренирай с тройки с над 90% от макса.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Mitk0
Професор
Професор


Юзър от: 05 Окт 2007
Мнения: 630
Живее в: София

МнениеПуснато на: Вто Фев 05, 2008 12:54    Заглавие: Отговорете с цитат

@pa4080 - Мен пък ме мързи да си уча за изпитите си, какво говориш Very Happy Повече искам да вдигна максовете на мъртва тяга и клек, след като успях да се набера на една ръка (вече не мога, между другото) Спайдър Стамината нещо не е за мен, досега правех 3-4 серии по 5 и от време на време максове.

@Петко К - Знам, ама да е*а и его... Сега ако прочетеш днешната тренировка пак има да се чудиш Embarassed

05.02.2008

Good Morning - 5@40, 5@50, 5@60
Клек - 5,5,5@90, 5@100
Мъртва тяга - 5,5@100, 5,5@130, 0@180
Напади - 5,5@60
Обръщания - 3@65

Днес всичко тръгна екстра, концентричната част на клека - гладко и бързо, докато не стигнах до тягата.

Направих 2 серии с 130 с обърнат хват за всяка ръка, след което един приятел тръгна да прави лично постижение на тяга и аз, барабар Митко с мъжете, сложих фитили и пробвах 180. Отлепих я, ама на 5-6 сантиметра и за пръв път ми се случи да ми се стори, че дърпам нещо, което е вързано и не може да помръдне.

После само довърших тренировката, така ме беше яд, че не продължих по план.
Яд на мен, че се направих на мъж и сега ме е страх от щангата, яд ме е на щангата, че беше толкова тежка, яд ме е на моя приятел, че на него не му тежаха доста повече, абе яд ме е.

И те така.
_________________
Еми не зарастват бързо, мило, ма нали искаше разнообразие! Сега кво да го правя скапания бич, като съм загубил касовата?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Mitk0
Професор
Професор


Юзър от: 05 Окт 2007
Мнения: 630
Живее в: София

МнениеПуснато на: Чет Фев 07, 2008 15:47    Заглавие: Отговорете с цитат

07.02.2008

Военна преса - 5@45, 5,5,5@50
Набирания - 25, 1@47, 15
Лежанка с тесен хват - 5@50, 5@55, 5@60
Хамър сгъвания с дъмбели - 8@18, 5,5@20
Бицепсово сгъване с прав лост - 5@40

Добра тренировка. Набиранията ги пусках до към 150 градуса в лактите. На военната преса ще вдигна тежестта следващият път.
_________________
Еми не зарастват бързо, мило, ма нали искаше разнообразие! Сега кво да го правя скапания бич, като съм загубил касовата?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Дневници и резултати Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, ... 44, 45, 46  Следваща
Страница 2 от 46

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT