Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Успоредка и Лост
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 55, 56, 57  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Дневници и резултати
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
stareca uan
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 11 Мар 2007
Мнения: 201

МнениеПуснато на: Нед Мар 16, 2008 13:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Сега се сетих ,тренировките на лостове помагат много ..ако те подгони разбеснял се нерез,да се покачиш максимално високо ,на първото срещано дърво Very Happy .Идеята ми беше друга -трябва да натовариш два тона нещо си в чували .Ти как предпочиташ чувалите да са по 120 кила или по 40 ..аз лично съм за по-лекия варинт ,ще ги натоваря и доста по- бързо от колкото ако са по- тежки .
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Нед Мар 16, 2008 18:19    Заглавие: Отговорете с цитат

stareca uan написа:
Захващам се за едно твое изречение,да човекът е предвиден да влачи и да мъкне товари извън собственото си тегло в естествената си среда доста често,съгласен . Пример -на лов си ,убиваш елен , който тежи250 кг и терена е пресечен и елена пада в дълбока долчина ,сам си и тежиш 80 кила ,как точно ще го извлечеш и ще го закараш в селото си ,което е на да кажем 10км от мястото ..може би ще го вдигнеш два пъти и ще го оставиш на чакалите Very Happy . Бил съм на лов с разни здрави копелета, блъскачи, канари мъже и никой на си е и помислял да товари 150 кг глиган сам на пикапа ..хващаме се няколко човека и тежеста се разпределя ,така че всеки да вдигне около собственото си тегло ,това е ,ами ако трябва да на товариш 20 глигана и то товаренето е най лесната част.Да се сравняват каквито и да е спортни дейности с оцеляването на човека в естествената му среда или с тежка физическа работа е нелепо.Поздрави

Smile
Започнаха спекулации с понятието "тренировка със собствено тегло". В посока "с тегло равно на собственото". С лостове няма как да се засили задната верига и пояса в посока вдигане на тежко и влачене на тежко.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Лазар Радков (Thai)
изгонен.


Юзър от: 11 Яну 2005
Мнения: 58
Живее в: София

МнениеПуснато на: Нед Мар 16, 2008 19:29    Заглавие: Отговорете с цитат

Милко е започнал да отговаря изключително спокойно и аргументирано на подобни безумни твърдения:
Piotr написа:
За да внеса малко яснота от медикобиологична гледна точка, искам само да обясня, че костната структура и мускулното развитие са пропорционално вързани генетично. С други думи мускулното развитие е нормално за костната система само когато е изградено от упражнения използващи масата на тялото. Всяко упражнение с допълнително натоварване наистина води до свръхразвитие на мускулите но не и до укрепване на ставните хрущяли а точно обратното. Хрущялите нямат кръвоносни съдове, тяхната обмяна е много по-бавна от мускулната (дори и от костната), храненето и регенерацията им се извършва чрез осмоза. Така че внимавайте с тежестите особенно след 30

Ще се огранича само с това, че човекът, написал по-горното, е крайно некомпетентен. Могат да се кажат много неща, но Милко е написал основното.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Mitk0
Професор
Професор


Юзър от: 05 Окт 2007
Мнения: 630
Живее в: София

МнениеПуснато на: Нед Мар 16, 2008 21:17    Заглавие: Отговорете с цитат

Мда, костната плътност се увеличава от тежките тренировки. Няма как иначе. На астронавтите след по-дълъг престой в космоса, костите им стават доста по-чупливи, заради липсата на гравитация. Абе, човешкото тяло е опасна работа, като видя Зулейка Ривера всеки път го потвърждавам Smile

Dymag, виж това, интересно е, не знаех, че има такъв спорт:
http://youtube.com/watch?v=Y7MUjFliBNk
_________________
Еми не зарастват бързо, мило, ма нали искаше разнообразие! Сега кво да го правя скапания бич, като съм загубил касовата?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
stareca uan
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 11 Мар 2007
Мнения: 201

МнениеПуснато на: Пон Мар 17, 2008 06:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Започнаха спекулации с понятието "тренировка със собствено тегло". В посока "с тегло равно на собственото". С лостове няма как да се засили задната верига и пояса в посока вдигане на тежко и влачене на тежко.
_________________
Абсолютно съм съгласен за задната верига,но аз написах ,че се захващам за конкретно твърдение ,а именно ,че човек в естествена среда му се налагало да влачи и носи по тежко от теглото си ...носи го ама не сам Laughing ..Поздарви
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Лазар Радков (Thai)
изгонен.


Юзър от: 11 Яну 2005
Мнения: 58
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пон Мар 17, 2008 07:13    Заглавие: Отговорете с цитат

Да повдигнеш 100кг опомент за хвърляне бързо, предизвиква почти същото мускулно напрежение, като да дръпнеш 180-200кг тяга с максималната възможна скорост (т.е. в общия случай - бавно).

Развитие на качества като сила, експлозияност, издръжливост, стабилност има, когато организмът се адаптира съпротивлението / дразнителят, на което/който е било подложено.

По-висока скорост на изпълнение -> по-малка възможност за контрол или липса на такава -> по-голям риск за контузии.

За да се адаптираме и да се развие, необходимо условие е да сме здрави. Ако не сме - не можем да тренираме и да се адаптираме, оттам да растем и развиваме.

Поради което се тренира по въпросния начин - с по-големи тежести и контролирано. А да засилиш задната верига, без да тренираш задната верига - няма как да стане.


айде успех
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Dymag
Доцент
Доцент


Юзър от: 18 Дек 2006
Мнения: 280

МнениеПуснато на: Пон Мар 17, 2008 22:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Thai, добре е да пробваш да направиш 30-на задни кофи с мах или от новите ми кофи, кантари, клек-скок-набиране на подходяща височина, пистолет-набирания, или просто да се набереш, да повдигнеш краката в L и да започнеш да въртиш ляво-дясно, без да отпускаш набирането или краката - повечето от упражненията би трябвало да ги можеш. Виж, пробвай ги, пък после коментирай какво тренирам и какво не. Вероятно ще счетеш, че не е нужно да разучаваш движенията, след като тренираш кръста си по друг начин. Аз обаче не тренирам по друг начин и затова ги правя. По-добре, по-лошо или по-различно, но нямам никакъв пропуск в тренировките си, нямам ненатоварвана част от тялото си, функция или мускулна група! А ако установя че греша, ще направя всичко възможно да измисля или намеря съответното движение. По голямата част от спорта ми съм самият аз, а не просто железа в някакъв двор.
Съжалявам че не е готово 3-тото ми филмче - снимал съм само част от упражненията и все нямам време да снимам останалите. Надявам се, че в събота и неделя ще намеря, макар че така си мислех и за миналите, но не стана. Там мисля да покажа точно тези упражнения, а и много други.
Не подценявайте спорта със собствено тегло, който правя аз!
Иначе, с този Piotr и аз не съм съвсем съгласен. Да се съглася, означва да се съглася с твърдението, че "в спорта всичко е до ген", а аз не мисля точно така. Нищо не е абсолютно еднозначно - подобно мнение ограничава.


Последната промяна е направена от Dymag на Пон Мар 17, 2008 23:35; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Лазар Радков (Thai)
изгонен.


Юзър от: 11 Яну 2005
Мнения: 58
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пон Мар 17, 2008 23:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Dymag, писал съм общи размисли покрай темата "задна верига" и около постовете на Милко и Стареца.
Четях го твоят дневник преди с интерес, но в един момент станаха прекалено много явните не чак толкова явни: "ний сме ебати яките лостаджии, а там има и няква .. заладажии .. ама те ... ", "ние сме ебати пичовете", "другите неща може и да стават за нещо, ама не мога да се вържат и на малкия пръст на лостаджийството", "всичко сме измислили сами и затова сме по-яки от другите, дето следват некви схеми", оттогава не го чета особено често.

Може да не си имал тези неща предвид (или поне не точно), но много често нещата опират не до това, какво казваш, а как го казваш и още по-точно - как хората го разбират. Последно време (и по-скоро то време на време, но периодично) се оказа, че някои хора от форума (а и извън него) баш така ги разбират тези неща.

туй то

Иначе, казваш, тренировката ти е без пропуск - защо тогава никой не се пусна на Спайдър Геймс? набирате, бутате, клякате на 1 крак, тичате, скачате, имате силни пояси, само нападите и тягата имат по-специфична техника (но пък основните показатели за функционалността на задната верига) - какъв беше проблема ти или някой от твоите момчета да участвате на остналите 10 дисциплини? Липса на подготовка? Аз лично изобщо не планирах да участвам. Готивих се всичко на всичко около месец, като основно заучавах техниакта на нападите и тествах максове.

поздрави
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Dymag
Доцент
Доцент


Юзър от: 18 Дек 2006
Мнения: 280

МнениеПуснато на: Съб Мар 22, 2008 01:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Оказа се, че мога да направя 30 коремни от раз. Хвата ми "изпушва" преди да се уморят другите работещи мускули, така че в момента той ме лимитира, поне за коремните. Оказа се и че в момента тежа 89 кг. по пижама. Постиженията ми със собствено тегло май са най-големия виновник за конфронтацията със спортуването с тежести. Реших да разбера защо "мога", какво "не мога", какво точно правя и не правя. Почвам да чета. Ей това ще го чета после, че стана късно:
http://hebros.hit.bg/myskylnatasila.html
http://hebros.hit.bg/silovapodgotovka.html
http://hebros.hit.bg/teoriqizdyrjlivost.html
http://hebros.hit.bg/izdyrjlivost.html
http://hebros.hit.bg/razvitienaizdyrjlivost.html
http://hebros.hit.bg/myskulnaymora.html
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
alfa
Студент
Студент


Юзър от: 19 Яну 2007
Мнения: 46

МнениеПуснато на: Съб Мар 22, 2008 01:39    Заглавие: Отговорете с цитат

Ей как преписват ве, се едно тия са го измислили.
Всичко за издържливостта, умората и възстановяването е от учебника "Теория и методика на спортната подготовка", изд. "Гера Арт", 2001 год. Другото от на доц. Владимир Боянов статиите за силова подготовка. Писна ми от разни псевдо измислители.
_________________
KEYBOARD WARRIOR
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
stareca uan
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 11 Мар 2007
Мнения: 201

МнениеПуснато на: Съб Мар 22, 2008 07:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Браво,30 коремни с твоят ръст и килограми ,са много сериозна бройка,аз нищо че съм по- лек няма да мога да стигна 30.....оня ден правих тренировка само от часовници,въртене на краката от набрано положение,повдигане на краката от набрано положение,L-J което ми докара страхотна мускулна на корема ..почнах да правя -редуване на набиране с повдигане на краката с докосване до лоста,стълбите ги правя с раница на гърба с тежест Laughing много ме кефи....туй хоризонтално силово не мога и не мога да го направя,или го изпълнявам като набиране сповдигане или като фронтално повдигане на тялото ,снимай го че да видя как точно го правиш...Поздрави
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Dymag
Доцент
Доцент


Юзър от: 18 Дек 2006
Мнения: 280

МнениеПуснато на: Съб Мар 22, 2008 10:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Е то само това ми беше останало да снимам, за да са събрани всички упражнения - силово, редуване на силово с коремно, хоризонтално силово, въртене на краката от задържане в набрано положение, набиране с повдигане на краката в набрано положение и клек на един крак с набиране. Хоризонталното силово и на мен ми е много трудно. Правя го, но с разделяне на всяко повторение със стъпване. Използвам и чийтинг - обратна дъга долу за засилване след стъпването. Не ми харесва още изпълнението ми, но ще го снимам заради идеята му. Иначе другите неща съм ги снимал отдавна и качил временно тук: http://store4.data.bg/dymag/Dymag3.wmv
Tези гребци ми беше ясно че са преписвали, но беше редно да посочат източника. За мен е важно да са достоверни нещата и ей сега ще ги чета, че още не съм успял - само си ги набелязах вчера.
Сега сядам да чета.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Ouin
Ученик
Ученик


Юзър от: 30 Мар 2006
Мнения: 4
Живее в: Благоев/Софето

МнениеПуснато на: Съб Мар 22, 2008 14:13    Заглавие: Отговорете с цитат

Линкът не работи Rolling Eyes
_________________
Lean and Mean
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
stareca uan
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 11 Мар 2007
Мнения: 201

МнениеПуснато на: Съб Мар 22, 2008 16:47    Заглавие: Отговорете с цитат

аха не бачка,що не го качиш в тубата
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Dymag
Доцент
Доцент


Юзър от: 18 Дек 2006
Мнения: 280

МнениеПуснато на: Съб Мар 22, 2008 21:55    Заглавие: Отговорете с цитат

Нещо store4 на датата е паднал. И аз не мога да си вляза в личното пространство. Искам да го довърша и тогава да го кача - то нали идеята ми е да се съберат упражненията на едно място.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Дневници и резултати Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 55, 56, 57  Следваща
Страница 36 от 57

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT