Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Clean & Press

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Лазар Радков (Thai)
изгонен.


Юзър от: 11 Яну 2005
Мнения: 58
Живее в: София

МнениеПуснато на: Сря Юли 06, 2005 17:40    Заглавие: Clean & Press Отговорете с цитат

Гледал съм аз по разни сайтове снимки и разсяснения ... но все пак си остават само снимки и разяснения - та, да си питам аз тук!

... та значи - първата част от движението се прави като мъртвата тяга, но с горен хват (супи .. какво беше там?). Веднъж след като сме се изправили (т.е. като сме "вдигнали тягата" (кофти български, 'ма к'во да ма правиш)), правим нещо като Ъпрайт Роу, но засилвайки щангата. Горе я обръщаме и си правим Милитарито.

Значи синтезирано:
- тяга с над хват - бавно и контролирано
- ъпрайт роу - балиситчно (в края - обръщане)
- милитари преса - бавно и контролирано

Да или не?


Благодаря! Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Jaho
Асистент
Асистент


Юзър от: 16 Сеп 2004
Мнения: 88
Живее в: Sofia

МнениеПуснато на: Сря Юли 06, 2005 18:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Добре де - малко по подробно. Първо загрей хубаво раменната става с ротации във всички посоки. Много е важно.

Първата част действително е като тягата, ама така или иначе в началото ще го правиш с крайно малка тежест, така че не е бавно и контролирано, а по скоро спокойно темпо.

2. Ъпрайт гребане или така нар. хеликоптер наподобява тва движение ама не съвсем. Значи цаката е едновременно да експлодираш с цялото тяло. Краката са в полуклек горе долу, таза е назад, лоста над коленете.
В този момент най лесно е да ти го обясня е, чее се опитваш да скочиш (ако видиш снимки на клийн или обръщане, ще видиш хора в тази фаза да са на 3-4 см от земята). Това ще ти даде много мощ от краката. също така естествено екплозивно дърпаш с ръцете и много важно с трапеца като при това движение, за което ти говориш. Същевременно обаче гърба ее извива назад дъговидно, това ти дава още мощ. Както казах мощта се генерира на три нива, а ако го правиш само като балистичнен хеликоптер, няма да вдигнш много.

Ето и снимки (това е power clean, което ще рече че го правиш не от земята, а от стоеж, ама приниципите са същите, просто не се навеждаш всеки път до земята)



таза назад...


дъга и скокче...



Последната промяна е направена от Jaho на Сря Юли 06, 2005 18:59; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Галина Толкингтън (galya)
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 06 Сеп 2004
Мнения: 170
Живее в: София

МнениеПуснато на: Сря Юли 06, 2005 18:49    Заглавие: Re: Clean & Press Отговорете с цитат

Супиниран е обратното на прониран (помни се лесно от супа: ако можеш да си носиш супата на дланта, значи е супиниранSmile
В случая надхвата е пронирано положение на дланта.
Иначе започваш от тяга, задържаш въздуха, засилваш нагоре, което не е гребане нагоре в никакъв случай, по скоро е като обръщане и после преса ( без много пауза)Smile
На видео филмчета се вижда чудноSmile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Лазар Радков (Thai)
изгонен.


Юзър от: 11 Яну 2005
Мнения: 58
Живее в: София

МнениеПуснато на: Сря Юли 06, 2005 22:42    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за отговорите Wink

Идея ми беше така да си взимам щангата от земята, че нямам стойка ида правя Милитъри преса .. след това съответно да я оставям ...

Как звучи?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Петко К
изгонен.


Юзър от: 10 Сеп 2004
Мнения: 22

МнениеПуснато на: Съб Юли 09, 2005 02:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Ами може, ама ако ти се развива синхронно силата и в обръщането и в изтласкването. Аз винаги съм взимал щангата от стойки и не съм тренирал съответно обръщането, и естествено не мога да вдигна така работните си тежести за военните преси. Но при теб може и да няма проблем.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT