Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Въпрос за сваляне

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Галина Толкингтън (galya)
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 06 Сеп 2004
Мнения: 170
Живее в: София

МнениеПуснато на: Вто Ное 23, 2004 18:23    Заглавие: Re: Фитнес в къщи Отговорете с цитат

Ivaylo написа:
Привет на всички.
Галя, аз като започнах фитнес средата на септември, инструктора ме пита какво искам да направя. Аз му казах, че искам да сваля килограми, около 15, без срок, и да натрупам мускули. Той ми направи една програма. Тя е 5-10 минути загряване, после тежестите, и накрая кардио. Каза ми тогава, че с тежестите ще трупам мускули, а с кардиото накрая ще свалям килограмите. И аз си мислях, че като колкото повече блъскам здраво кардио на края, толкова повече ще отслабвам.
Инструкторът също каза, че тренировките с тежести трябва да са 3 серии по 12 повторения. Добре ли е така или са малко сериите?

Здравей Ивайло,
хубаво си му казал. Това с тежестите и кардиото е малко като анекдот, ама айде. Не е невъзможно да се трупат мускули и да се свалят мазнини едновременно, но това не е въпрос на кардио или тежести, а на диета. Тежестите помагат да си пазиш мускулите докато кардиото прави точно обратното. За да имаш ефект от кардиото то трябва да бъде много интензивно (на прага на изтощението) и да се редува с по-леко (т.нар. ВИИК-високо интензивно интервално кардио), примерно 1 минута бързо ходене, с 30 сек спринт и после пак, започва се от 10 мин и се стига до 30-40. 3 серии по 12 повторения са твърде малка тежест, помисли за 5 по 5, с тежест с която можеш да направиш първите 2-3 серии до 5 и останалите ще ти е трудно да ги направиш, работи така докато можеш да довършиш всичките 5 по 5 и вдигни тежестта. Работи с базови упраженения: клек, тяга, милитари преси, странични преси, набирания, гребане с щанга, напади, олимпийски вдигания.
Питай ако имаш въпроси.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Галина Толкингтън (galya)
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 06 Сеп 2004
Мнения: 170
Живее в: София

МнениеПуснато на: Сря Ное 24, 2004 08:59    Заглавие: Re: Фитнес в къщи Отговорете с цитат

Ivaylo написа:
Галя, Мерси много за съветите. Винаги съм мислел, че 5 повторения са много малко. Ама ще започна както ти казваш.
Как ще ме посъветваш тогава да махна мазнините? С НВД ли само? Аз и за това имам въпроси, ама май ще трябва да го задам в раздела за НВД.

Мазнини се свалят с негативен калориен баланс. НВД е най добрият вариант. Включи ВИИК и увеличи тежестите. 5 повторения не са малко ако можеш да направиш само толкова. Успех Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Ivaylo
Ученик
Ученик


Юзър от: 22 Ное 2004
Мнения: 19
Живее в: Холандия

МнениеПуснато на: Сря Ное 24, 2004 13:36    Заглавие: Re: Фитнес в къщи Отговорете с цитат

Мерси много за отговора.
Трябва ли отделните тренировки да са за отделна група мускули?
Досегашната ми програма беше така. Първо кардио за загряване - 5-10 мин, след това коремни преси - 3 х колкото издържа. После на лежанката 3 х 12, като първата серия я права по -лека - 40кг, а другите с по 50кг. След това гребане с щанга - пак 3х12. После докато си "почивам" - за бедрения мускул 3х12. След това един друг уред, не му знам името, той е за долната част на ръцете - седнал опъвам тежести към мен. Наподобява гребане, но с прибрани към тялото ръце. След това за трапец и рамена вдигам гири настрани - пак 3х12. После за бицепс - гири и за трицепс - специален уред, имитира набиране на успоредка. Накрая кардио 15 - 20 минути.
Като чета обаче тук във форума, май ще трябва да пропусна някои уреди и да наблегна на други.
Извинявай, но не знам имената на повечето уреди. То като се замисля, май на никой не знам Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Сря Ное 24, 2004 22:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Най-важните уреди са щанга и дъмбел Wink
Колкото повече мускули тренираш едновременно толкова по-добре.
Колкото по-тежко вдигаш - толкова по-добре.
Колкото по-бавно вдигаш - толкова по-добре.
_________________

Кондиционен треньор


Последната промяна е направена от Милко Георгиев на Съб Мар 26, 2011 06:36; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Ivaylo
Ученик
Ученик


Юзър от: 22 Ное 2004
Мнения: 19
Живее в: Холандия

МнениеПуснато на: Чет Ное 25, 2004 13:18    Заглавие: Отговорете с цитат

Мерси много за съветите.
Не знаех, че е хубаво да се правят бавно. Каква е идеята?
Значи горе долу съм се насочил правилно. И тукашните инструктори казват, че да се тренират повече мускули едновременно е по-добре.
Снощи за пръв път започнах по новата система 5х5 с възможно най-големи тежести. Мисля, че добре ми се отрази Smile Още веднъж мерси на Галя.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Чет Ное 25, 2004 21:04    Заглавие: Отговорете с цитат

При бавно изпълнение мускулите са под напрежение повече време; тренира се силата им в целия обхват на движението; междумускулната координация се подобрява; вероятността от травма се свежда до минимум.
Това е идеален вариант за начинаещи, така учат техниката перфектно.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT