Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

моят прогрес

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Тина
Ученик
Ученик


Юзър от: 07 Яну 2005
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Вто Яну 11, 2005 23:24    Заглавие: моят прогрес Отговорете с цитат

Здравейте! Скоро се регистрирах във форума, но следя постингите на Галя и Милко още от форума в dir.bg. Висока съм 163, тежа 46 кг., на 26 г. съм. Минах НВД преди 3 месеца и съм много доволна. По принцип тренирам от доста време с леко прекъсване заради раждането на детето ми, но такива резултати не съм имала никога преди. Възприех начина на терниране и хранене на Милко и Галя, най-вече заради тяхната отлична информираност и аргументация, ентусиазъм и естествено резултати, което се вижда и на снимиките на сайта. Страхотни сте и двамата! Преди тренирах с много малки тежести - както обикновено се препоръчва на жена - имах резултати, но не ме задоволяваха изобщо, а много обичам да спортувам. Занимавала съм се с художествена гимнастика и волейбол, но по фитнеса се запалих преди 5 години. И определено мога да кажа, че за тези 3 месеца постигнах повече, отколкото за 5-те години преди това. Ето и как се храня и тренирам. Ям месо (най-често свинско, по-рядко пилешко, риба), кисело мляко, сирене, сметана, кашкавал, извара, яйца, ядки (сурови бадеми, лешници, орехи), зеленчуци (най-вече домати и краставици, зеле, спанак, броколи, понякога грах), плодове (портокали, лимони, ябълки и понякога банани). На ден приемам не повече от 1500 кал. Обаче пия доста бира, но засега като че ли не забелязвам да ми влияе зле. Пия рибено масло и витамин C
Тренирам основно с дъмбели, затова и ще пиша теглото на единия
лежанка - 9,5 кг
рамо - разгъване и изтласкване - 9,5 кг
бицепс - 10,5 кг
трицепс - с две ръце - 9,5 кг
странична преса - 9,5 кг.
клек - с двата общо 29 кг
напад - 9,5 кг
гръб - придърпване - 18 кг.
прасец (хич го няма) - двата общо 29 кг.
тренирам 5 пъти седмично
Тези килограми са далеч повече от предишните, които вдигах, примерно разгъване за рамо правех преди с по 2,5 кг. Страшно съм доволна, защото доста увеличих силата си, а и с този хранителен режим външният ми вид доста се подобри, поизчистих доста мазнини, останах малко по краката, но и тях ще премахна Very Happy
И затова съм много благодарна на двамата!!! Не съм била в такава форма и се чуствам страхотно.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Вто Яну 11, 2005 23:56    Заглавие: Отговорете с цитат

Браво Тина! Много е красиво да те понесе поривът от резултатите!
Всичко, което си написала звучи чудесно.
Опитай клек с щанга. Ако искаш, ела някой път във фитнеса където най-често сме с Галя, за да потренираме заедно и да ти покажем техниката на упражненията, нови упражнения.

Добре дошла в клуба Twisted Evil
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Тина
Ученик
Ученик


Юзър от: 07 Яну 2005
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Сря Яну 12, 2005 14:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Здрасти Милко, благодаря ти много за думите, много ме радва подкрепата ти. Ужасно бих искала да дойда да се запознаем и да потренирам с вас, но за съжаление не съм от София. Но когато имам път натам, непременно ще ви потърся. Определено ще пробвам клек с щанга и ще пиша, когато имам въпроси към вас. Поздрави! Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT