Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

От 6 до 20 набирания за един месец

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
freelancer_bg
изгонен.


Юзър от: 02 Сеп 2007
Мнения: 70

МнениеПуснато на: Нед Сеп 02, 2007 19:46    Заглавие: От 6 до 20 набирания за един месец Отговорете с цитат

Здравейте на всички, пиша за пръв път, отдавна чета форума , много ми е интересен и тук намирам точно алтернативата на фитнес, която търся. Много ми допадат идеите и философията ви Smile .

Сега обаче се обръщам с конкретен въпрос/и към вас. Толкова мн се надъхах от информацията тук и фитбул.ком че се хванах с един приател на бас че ще мога за един месец от 6 , да направя 20 набирания.

Как мислите постижима ли е целта ми ?

За сега правя всеки ден по 40-50 набирания. Правя ги в стълби1чки, да речем 1-2-3 , 1-2-1-2, 1-2-3-4 ... както дойде в зависимост от това колко свеж се чуствам. Набиранията ги правя всеки ден като не мие проблем да ги разпределя , защото имам лост в къщи на касата на вратата.

Ако ми дадете по-добра идея за постигане на целта ми или да изгладим моята ще съм ви много благодарен. А залога си струва , цял един сайт Smile

И както казва един пич , По-здрави (това много ме кефи Smile )
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Jaho
Асистент
Асистент


Юзър от: 16 Сеп 2004
Мнения: 88
Живее в: Sofia

МнениеПуснато на: Нед Сеп 02, 2007 20:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Писах ти. Виж и темата ми за набиранията в този раздел.
_________________
Набиране | Интервално бягане | Тренировка за стягане | 5x5
Hi! Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
freelancer_bg
изгонен.


Юзър от: 02 Сеп 2007
Мнения: 70

МнениеПуснато на: Нед Сеп 02, 2007 21:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Мерси много за бързия отговор, още от утре минавам на диетата, защото и сланинки си имам. Smile Ще гледам и да увелича и обема на набиранията минимум на 100.
Днес ми е трети ден от месеца, имах доста сила, сигурно щях да направя 8-9 набирания до отказ. (Правил съм три дена по 40 набирания, днес направих към 60)

Мисля че системата с многото свежи набираия работи без грешка.
Идеята за набиранията с тежест е наистина добра, спомням си едно време като кляках после как въртях по 2 допълнително обиколки на стадиона Wink

Ще ви държа в течение всекидневно Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пон Сеп 03, 2007 08:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Да, помисли да свалиш някое кило, ако имаш излишни мазнини.
Не прави изкачвания, а само спускания при стълбите.
Не прави трудното, бавно, близко до отказ повторение на края!
Сутрин прави Constant Stamina с допълнителна тежест за макс 5 чисти повторения и така надолу 5,4,3,2,2,1,1,1. Това за сила.
Следобед прави максове без тежест с почивка поне 10 мин. Това за силова и чиста издръжливост.
За този кратък период, който имаш е нужно да вдигнеш сила, силова издръжливост и чиста издръжливост. Чудесно предизвикателство Smile
С правенето ще усъвършенстваш и техниката си, което ще помогне.
Пиши какво се случва.
Действай!
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пон Сеп 03, 2007 09:55    Заглавие: Отговорете с цитат

axl написа:
Обърни внимание и на техниката, тя също е много важна! Въпреки че набиранията изглеждат прости и интуитивни отстрани, си имат специфични моменти. Заучи ги правилно от началото за да бъдат набиранията максимално ефективни.
Jaho и Милко имат по-голям опит и могат да обяснят.

Лансър, ако си от София може да минеш да се видим в студиото.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Jaho
Асистент
Асистент


Юзър от: 16 Сеп 2004
Мнения: 88
Живее в: Sofia

МнениеПуснато на: Пон Сеп 03, 2007 10:15    Заглавие: Отговорете с цитат

В заключение - трябва ти

- огромен обем
- никаква умора и травми (винаги перфектни и чисти повторения, никога отказ, на набирания без тежест спираш когато скорсттта почне да се забавя, внимаваш да спускаш винаги под контрол за да не преумориш лактите и сухожилията около тях)
- максималнсо голям обем на висока интензивност с тежест (за да напомпаш нервната система)
- да олекнеш (диета)
_________________
Набиране | Интервално бягане | Тренировка за стягане | 5x5
Hi! Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
freelancer_bg
изгонен.


Юзър от: 02 Сеп 2007
Мнения: 70

МнениеПуснато на: Пон Сеп 03, 2007 19:23    Заглавие: Отговорете с цитат

Милко Георгиев написа:
axl написа:
Обърни внимание и на техниката, тя също е много важна! Въпреки че набиранията изглеждат прости и интуитивни отстрани, си имат специфични моменти. Заучи ги правилно от началото за да бъдат набиранията максимално ефективни.
Jaho и Милко имат по-голям опит и могат да обяснят.

Лансър, ако си от София може да минеш да се видим в студиото.


Милко бих минал , но съм от Плевен.

А като казваш да не правя стълбичките 1-2-3-4-5 ,а 5-4-3-2-1 толкова ли е голяма разликата, та тя е само в първата серия?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пон Сеп 03, 2007 21:30    Заглавие: Отговорете с цитат

freelancer_bg написа:
А като казваш да не правя стълбичките 1-2-3-4-5, а 5-4-3-2-1 толкова ли е голяма разликата, та тя е само в първата серия?

Не разбирам точно въпроса ти.
Разликата в случая е във всяка серия без третата.
Идятата е да стигаш до предела в първата серия, когато си най-свеж и така надолу по кривата на умората.
Какъв смисъл има да направиш едно повторение в първата серия? Или 2 във втората? Това е супер ниска интензивност. Безмислено е.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
freelancer_bg
изгонен.


Юзър от: 02 Сеп 2007
Мнения: 70

МнениеПуснато на: Вто Сеп 04, 2007 19:07    Заглавие: Отговорете с цитат

Вчера направих към 70 набирания , като ги правех 5-4-3-2-2-1-1-1-1
Тази сутрин направих 6-5-4-3-2-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1= 30 набирания
След малко почвам да правя пак стлбички от 5-4-3-2-2-1-1-1-1 докато не стигна 100 набирания за деня

По-здрави
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
freelancer_bg
изгонен.


Юзър от: 02 Сеп 2007
Мнения: 70

МнениеПуснато на: Вто Сеп 11, 2007 22:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Taка, тренировката от днес.

Сутринта
7-6-5-4 = 22 Не остана време за повече, а и имах болки в мускулите и ставите. КОето ме напомня да ви питам дали да правя някакви стречинг упражнения?

Вечерта
8-6-5-4-3-2-1-1 = 30
4-3-2-1 = 10
4-3-2-1 = 10
4-3-2-1 = 10
4-3-2-1 = 10
4-3-2-1 = 10

Видимо съм по силен вечерта, имам доста повече енергия. Гледам вече да намалям максимално почивките между повторенията. Друго което забелязвам е че рацете сами пораснали и са започнали яко да ми излизат вени, дори и когато не тренирам , а по принцип съм дебелокож и вените ми трудно се забелязват.
-----------------
102 набирания за деня
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
freelancer_bg
изгонен.


Юзър от: 02 Сеп 2007
Мнения: 70

МнениеПуснато на: Чет Сеп 13, 2007 20:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Такаа, сега е 13-ти, правя около 14 набирания до 28-ми има още 2 седмици. Мисля от утер да не падам под 150 набирания, даже мисля да вдигна обема на 200. Как мислите , дали е добре това. И още един въпрос, колко дена преди 28-ми трябва да спра да тренирам за да съм напълно възстановен за "големия ден" Smile ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Jaho
Асистент
Асистент


Юзър от: 16 Сеп 2004
Мнения: 88
Живее в: Sofia

МнениеПуснато на: Чет Сеп 13, 2007 21:26    Заглавие: Отговорете с цитат

Обемът да не скача рязко. Почивка преди теста поне 2 дена мисля е ок.

(Ако е 1 ден мисля, че не е достатъчно. Ако пък почиваш седмица, само ще загубиш тренинг)
_________________
Набиране | Интервално бягане | Тренировка за стягане | 5x5
Hi! Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Чет Сеп 13, 2007 21:54    Заглавие: Отговорете с цитат

freelancer_bg написа:
Такаа, сега е 13-ти, правя около 14 набирания до 28-ми има още 2 седмици. Мисля от утер да не падам под 150 набирания, даже мисля да вдигна обема на 200. Как мислите , дали е добре това. И още един въпрос, колко дена преди 28-ми трябва да спра да тренирам за да съм напълно възстановен за "големия ден" Smile ?

Браво! Чудесна прогресия.
В началото на деня/тренировката прави стамината с допълнителна тежест, за да става 5-4-3-2-2-1-1-1.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
freelancer_bg
изгонен.


Юзър от: 02 Сеп 2007
Мнения: 70

МнениеПуснато на: Пет Сеп 21, 2007 09:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Малко ще ви разочаровам, но се отказах от баса, защото нямам никакво време. Взех нов много голям фрийланс проект, от който печалбата ще е в пъти повече отколкото от баса.
Все пак не съм се отказал да тренирам , но просто с тренировките , които мога да си позволя мисля че няма да мога да стигна до 20 набирания. Все пак обаче има светлина в тунела , защото лоста на който ще правя набиранията е по-тънък от този на който тренирам и ако от там извадя 2-3 -4 набирания Wink може и да спечеля.

А тренировките ми от 5 дена на сам не са повече от 70-100 набирания на ден. Като обаче гледам да съкращавам времето за почивки между сериите. Пробвах да правя двойки през 10 секунди, тройки през 30 секунди , също и единички серийки от по 10 набирания, като след тях правя много голяма почивка от близо час да речем
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
freelancer_bg
изгонен.


Юзър от: 02 Сеп 2007
Мнения: 70

МнениеПуснато на: Пет Сеп 28, 2007 23:13    Заглавие: Отговорете с цитат

Стана 28-ми , изгубих баса Smile , но за себе си съм победител, направих 16 набирания, последните три с не много добра форма и пускане изцяло до долу.
4 дена преди 28-ми спрях да тренирам и въпреки това днес все още имам някаква макар и минимална мускулна треска, също така ставите на лактите ме болят , но като се набера няколко пъти всичко отшумява. На мен ми се струва, че имам симптони на претренираност и мисля като направя една седмица пълна почивка пак да пробвам да видя колко ще направя защото имам чуството че не съм 100% възстановен.

Какво постигнах :
От 6 до 16 набирания за един месец. Аз съм предоволен. Може би ако нямах друга работа и тренирах през целия ден с много големи почивки между сериите , щях да стигна и до 20. Smile

Все пак целта от 20 набирания си остава , пък ще видим кога ще я постигна.

По-здрави
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT