Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Да тренирам ли с мускулна треска?

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Чет Мар 12, 2009 02:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Мускулната треска е вид травма, която иска спокойствие и време, за да се възстанови.
Следователно, тренировки водещи до мускулна треска са травмиращи.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пет Мар 13, 2009 22:07    Заглавие: Отговорете с цитат

Ира написа:
Милко Георгиев написа:
Какво целиш с всичко това? Какво получаваш?

Целта ми е да горя енергия, за да имам нисък процент мазнини. Тренира ми се и мускулните трески са следствие от тренировките. Те не са цел.
Нормално ли е това?

Мускулната треска е претренирване. Постепенното дозиране на тренировките гарантира оптимална адаптация и по-бързо напредване. Когато си напреднал, тогава можеш да използваш по-тежки и енергоемки тренировки.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пет Мар 13, 2009 22:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Анелия написа:
Когато тренирах (хайде, да си призная ПРЕтренирах) с всеки ден тежести и кардио, тогава не ме ловеше въобще мускулна треска. Т.е. тялото ми беше свикнало на натоварванията. Сега като правя 2-3 дни с тежести и все ме наболява нещо. Добре че е съвсем малко и доста поносимо, та почти не ми прави впечатление.
Милко, ти всеки ден ли тренираш по малко цялото тяло та не те лови мускулната треска?

Да претренираш свикналото си тяло е оксиморон.
Когато определяш тежестите и обема работа с висока точност - тогава няма мускулна треска. Тогава се напредва най-бързо.
Дали се тренира през ден и или всеки ден е въпрос на възстановяване. Липсата на мускулна треска означава лесно и кратко възстановяване.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Noodle
Професор
Професор


Юзър от: 27 Ное 2004
Мнения: 1401
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пет Мар 13, 2009 22:35    Заглавие: Отговорете с цитат

№6 написа:
...


Да нямаш мускулна треска не значи, че не тренираш правилно. Аз не си спомням от кога не съм имал мускулна треска. От 2-3 месеца правя стамини, последните няколко тренировки са едни от най-тежките, които съм правил. Доста често на другия ден съм все още изморен. Но и от много отдавна не съм напредвал така.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Чет Мар 19, 2009 23:26    Заглавие: Отговорете с цитат

shynebh написа:
Не съм тренирал от няколко седмици.
Правя 5 набирания и на другия ден имам мускулна треска. Това претренирване ли е? Сигурен съм че мога и 10 просто си направих 5 ей така.
След 1 ден почивка (и все още лека мускулна треска) направих 5 серии по 5 повторения набирания и 5 серии по 8 повторения кофички, на другия ден нямах мускулна треска. Защо?

Не съм бягал от няколко седмици. Играя мач около 1час и 30 мин. На другия ден нямам мускулна треска. След 5 дена играя отново мач около 1 час и имам мускулна треска като през тези 5 дена не съм тренирал нищо. Защо?

Възможно ли е храната да оказва влияние?

Например, заредените с гликоген мускули хващат мускулна треска по-лесно и по-тежко.
Ако си отпаднал, болен - хващаш мускулна треска по-лесно.

И на въпроса дали е претренирване - да. Тялото не успява да отговори енергийно (и почистващо "пепелта" от горенето) на нуждата, която го е сполетяла.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пет Мар 20, 2009 08:50    Заглавие: Отговорете с цитат

shynebh написа:
Ясно!
А от какво се зареждат мускулите с гликоген?

Когато са изпразнени от енергия, ако мускулите получат голяма доза гликоген от изядени въглехидрати след тренировката.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
shynebh
Студент
Студент


Юзър от: 23 Окт 2006
Мнения: 59
Живее в: На морето

МнениеПуснато на: Съб Мар 21, 2009 23:01    Заглавие: Отговорете с цитат

Значи е от храната Smile
Ако имам мускулна треска, по-бързо ли ще отмине ако вкарам повече мазнини?
_________________
My mind is free!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
golemeza
Ученик
Ученик


Юзър от: 07 Сеп 2008
Мнения: 23

МнениеПуснато на: Нед Мар 22, 2009 07:57    Заглавие: Отговорете с цитат

По мои лични наблюдения-да,като се наям хубаво с мазно и ми минава по-бързо мускулната треска,и усещам ,че се възтановям по-бързо като цяло.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
DimGirl
Студент
Студент


Юзър от: 17 Мар 2005
Мнения: 40
Живее в: jupiter

МнениеПуснато на: Пон Мар 23, 2009 17:26    Заглавие: Отговорете с цитат

ДА!
Особено от мазно + яйца Smile
_________________
Министерство на звука
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение MSN Messenger
voin_bg
Ученик
Ученик


Юзър от: 23 Фев 2010
Мнения: 8
Живее в: Пловдив

МнениеПуснато на: Нед Май 02, 2010 15:19    Заглавие: Отговорете с цитат

Rennie написа:
А как се получава мускулната треска? Чела съм, че е заради млечната киселина, но това е опровергато твърдение. Чисто био-физиологически на какво се дължи?

The by-products of the energy-production process when fatty acids are used are carbon dioxide and water, both of which are easily excreted. But when glucose is used, the lactic acid produced in the conversion process can build up in muscle cells and make them ache. It is this that is the cause of the aching muscles or pain involved in strenuous exercise - 'the wall' as athletes call it. This 'wall' severely limits an athlete's performance.
По-скоро е от млечната киселина.След като започнах да спазвам стриктно ВМНВД почти никаква мускулна треска нямам.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT