Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Калории

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Hacoo0
Ученик
Ученик


Юзър от: 30 Дек 2009
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Дек 30, 2009 16:41    Заглавие: Калории Отговорете с цитат

Здравейте ! Нов съм във форума , днес попрочетох доста за горенето на мазнини , защото искам съвсем да се изчистя особено в областа на корема ( не , че съм дебел , но искам да ми се покажат плочките) . Сега обаче ми изникна един въпрос в главата ... значи когато бягам на пътеката (темпо 10 км/ч) за 30 мин. пише , че съм изгорил 300 калории , а целия оливам в пот все едно съм се къпал . Когато обаче отида на велоергометъра и въртя 10 мин на ниско ниво пипе , че съм изгорил 250 калории, а аз изобщо не съм изморен ... Та въпроса ми е дали това наистина е вярно или пътеката не показва истинските резултати , защото ако това е така по-хубаво само на вело-то да си въртя хем няма да се изморявам Exclamation Моля разяснете ми малко ситуацията Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wabbitt
Ученик
Ученик


Юзър от: 05 Юни 2009
Мнения: 19
Живее в: София

МнениеПуснато на: Сря Дек 30, 2009 17:47    Заглавие: Отговорете с цитат

Изобщо не гледай какво ти пише по мое мнние. Това е все едно обикновен кантар да ти изчисли % мазнини.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
freelancer_bg
изгонен.


Юзър от: 02 Сеп 2007
Мнения: 70

МнениеПуснато на: Сря Дек 30, 2009 20:27    Заглавие: Отговорете с цитат

media_na написа:
Зарежи кардиото, тренирай с тежести Wink


Продължителното кардио ти повишава много кортизола, а когато имаш много кортизол, мазнините се отлагат на корема. Това, което исках да ти кажа е,че с кардио няма да си покажеш плочките. А ако го направиш, в което се съмнявам, ще е за сметка на много свалени мускули.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
OldGreg
Студент
Студент


Юзър от: 27 Юни 2009
Мнения: 34
Живее в: София

МнениеПуснато на: Сря Дек 30, 2009 21:38    Заглавие: Отговорете с цитат

По-лошото действие на кортизола е, че направо ти разгражда мускулите (че и всички други чаркове на тялото). 30 минути не е толкова фатално, но пак - по-добре се отслабва с тежести или поне интервално кардио Smile
_________________
I do 5x5 with my 1RM.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Васко Наумов (Backo)
Ученик
Ученик


Юзър от: 06 Сеп 2004
Мнения: 3
Живее в: София

МнениеПуснато на: Сря Дек 30, 2009 23:18    Заглавие: Отговорете с цитат

http://www.youtube.com/watch?v=DbXhdc_FofU
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Hacoo0
Ученик
Ученик


Юзър от: 30 Дек 2009
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Чет Дек 31, 2009 08:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Да май-забравих да отбележа , че сигурно в продължение на половин година съм правил секи ден по минимум 500 коремни преси .... тва имах впредвид под "искам да си покажа плочките" защото знам , че имам , но не се виждат заради корема Neutral Значи тогава без кардио само с хранителен режим би трябвало да сваля мазнините от корема така ли ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
OldGreg
Студент
Студент


Юзър от: 27 Юни 2009
Мнения: 34
Живее в: София

МнениеПуснато на: Чет Дек 31, 2009 15:36    Заглавие: Отговорете с цитат

500 коремни преси.. ужас!
Това е малко все едно да очакваш някой маратонец да има големи крака. При такива огромни подвизи на издръжливостта хормонът кортизол се покачва много и си убиваш шансовете да изградиш някакви по-едри мускули. А за да се виждат плочките, първо трябва да имаш малко мазнини и второ под тези мазнини да имаш мускули Wink
По-добре прави планкове на серии от по 1 минута или ако това не ти е трудно започни да правиш ренегадско гребане.
http://lichentrenior.com/renegatsko-grebane/
_________________
I do 5x5 with my 1RM.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT