Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Как да кача мускулна маса с упражнения със собствено тегло?

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Спорт на открито или у дома :: BOOT CAMP
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
skiquick
Ученик
Ученик


Юзър от: 29 Мар 2008
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Съб Мар 29, 2008 18:52    Заглавие: Как да кача мускулна маса с упражнения със собствено тегло? Отговорете с цитат

Здравейте!

Първо искам да се извиня, че ще съм поредният, който пуска такава тема.

Въпросът ми е следният: възможно ли е, ако да - как, да кача мускулна маса чрез упражнения със собствено тегло.

Имам на разположение по всяко време успоредка и лост, както и терен за бягане. На 17 години съм (почти 18 ), тежа 67( 8 ) кг. и съм висок 177(Cool см. Не ям много месо, както и не ям особено редовно, а знам, че това е ключово, за да се трупа каквато и да било маса.

Силовите ми възможности не са особено големи - максимално 25 набирания, некачествени. Кофички мога максимално 20, както сухи, така и мокри. Кофите с изнесено напред тяло са ми доста по-трудни.

Ако е възможно да трупам маса, как трябва да си разпределя тренировката? Повече серии, като редувам лост с успоредка, или трениране до отказ, почивка и пак. Не знам...

Поздрави
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
leech
изгонен.


Юзър от: 13 Май 2007
Мнения: 39

МнениеПуснато на: Съб Мар 29, 2008 19:16    Заглавие: Отговорете с цитат

За маса ти трябва колкото се може по-голям обем при сравнително голяма интензивност. Тоест ако можеш 15 качествени набирания правиш така:
15, 13, 11, 9, 7, 5, 5, 4, 4, 4, 3, 3, 3, 2, 2, 2, 1, 1, 1. По този начин не преуморяваш мускула, а същевременно го натоварваш с добър обем.
Или пък така: 15 набирания - 15 кофички - 15 набирания - 15 кофички - 15 набирания - 15 кофички
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
king_size
Ученик
Ученик


Юзър от: 23 Фев 2008
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Съб Мар 29, 2008 19:20    Заглавие: Отговорете с цитат

аз преди тренирах само до отказ във всяка серия, сега тренирам без никога отказ. Извод: освен теб друг не може и не трябва да ти изгражда стила на трениране

иначе аз бих правил всеки ден свежо и като можеш да правиш над 20повт е дошло вр-то да ги оптимизираш. Масата зависи от стреса- колкото по оптимизирано едно движенение>повече стрес> повече адаптация> повече прогрес.... моята логика за да няма захапки от други

За мен ключът е в това да експериментираш, освен ако вече не си станал толкова "напреднал", за да знаеш кое как къде и защо, без да си го пробвал, защото напоследък това забелязвам е закономерност...

поздрави и правилото на 2те П-та да те води Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
pa4080
Професор
Професор


Юзър от: 12 Апр 2006
Мнения: 1420
Живее в: София

МнениеПуснато на: Съб Мар 29, 2008 19:31    Заглавие: Отговорете с цитат

За маса ти трябва най-вече повече качествена храна - както ПеткоК каза веднъж "маса се прави на маса" Very Happy
И увеличаване на относителните постижения.
Понеже със собствено тегло, си ограничен от гледна точка на теглото, можеш да помислиш за създаване допълнителна трудност при иззпълнение на упражненията или да добавиш нови упражнения, като по-дълбоки набирания, кофички на една тръба и т.н. Можеш да черпиш идеи за тренировките си от темата "успоредка и лост", която се намира в раздела, дневници и резултати. Също можеш да добавиш в тренировките си освен лостове и спринтове, също така и клекове, на един крак, пистолети, подскоци от място бърпита и т.н. А и всичко може да се прави с раница на гърба, в общи линии това ми идва на умSmile

Но най важното е храната, както при намаляването на теглото така и при покачването, по-голения процент в резултата се дължи на нея.
_________________
Само човек способен на мисъл е способен на любов.
Felix qui nihil debet.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
skiquick
Ученик
Ученик


Юзър от: 29 Мар 2008
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Съб Мар 29, 2008 20:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Благодаря на досега коментиралите. Искам да отбележа, че 15, камо ли 20 повторения, са ми множко. Понеже наскоро построихме успоредка, нямам много опит в кофите, но лост имам от доста време. Обаче лоста не съм го уползотворявал като хората, защото никога не съм правил съзнателни тренировки, а само от време на време съм се хващал да направя някое и друго набиране.

Така, схемата "х" набирания, "х" кофи ми харесва. Аз така правя в момента - 5 набирания, веднага 5 кофи, веднага 5 набирания и така към 15-20 минути. Embarassed Малко, но от сърце. Very Happy

Благодаря още веднъж за коментарите.

Поздрави
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
pa4080
Професор
Професор


Юзър от: 12 Апр 2006
Мнения: 1420
Живее в: София

МнениеПуснато на: Нед Мар 30, 2008 02:03    Заглавие: Отговорете с цитат

фиксирай си една бройка от Х набирабия и Х кофи съчетани в Y серии за определеният интервал от време Z и се опитай за наколко тренировки Х да стане равно на Х+1 като Y и Z са постоянни, така ще можеш да отчетеш обективно прогресSmile
_________________
Само човек способен на мисъл е способен на любов.
Felix qui nihil debet.


Последната промяна е направена от pa4080 на Пон Окт 01, 2012 11:29; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Dymag
Доцент
Доцент


Юзър от: 18 Дек 2006
Мнения: 279

МнениеПуснато на: Чет Дек 27, 2012 18:05    Заглавие: Отговорете с цитат

don написа:
И аз подкрепям мнението, че за трупане на мускулна маса ти трябва по-голяма тежест - можеш да си вземеш някакви гирички например


Че гиричките повече от него ли трябва да тежат Thinking
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
linkmystica
Доцент
Доцент


Юзър от: 26 Юни 2020
Мнения: 370

МнениеПуснато на: Вто Май 10, 2022 11:05    Заглавие: Отговорете с цитат

благодаря ви за страхотните съвети
топлообменници,мъжки часовници,morning suit,екзотични почивки


Последната промяна е направена от linkmystica на Пет Май 27, 2022 14:51; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
linkmystica
Доцент
Доцент


Юзър от: 26 Юни 2020
Мнения: 370

МнениеПуснато на: Вто Май 10, 2022 11:09    Заглавие: Отговорете с цитат

благодаря ви за страхотните съвети
интернет без договор,медни тръби,дамски часовници,wedding suits for groom
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Спорт на открито или у дома :: BOOT CAMP Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT