Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Добро Утро (Good Morning)

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
sensation
Ученик
Ученик


Юзър от: 09 Мар 2011
Мнения: 1
Живее в: USA

МнениеПуснато на: Вто Апр 12, 2011 07:39    Заглавие: Добро Утро (Good Morning) Отговорете с цитат

Реших да отворя тема за това упражнение, защото не успях да открия нужната ми информация във форума или съм я пропуснала, за което се извинявам предварително, ако е така.
Интересува ме каква е техниката при него, когато искаш да натовариш повече задната част на краката вместо гърба, но да не се прецаква кръстът?
Възможно ли е тежеста да ми е малка и затова да не го усещам в краката, а само в корема и гърба?
Поздрави!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Tsefey
Студент
Студент


Юзър от: 08 Май 2006
Мнения: 31
Живее в: Варна/София

МнениеПуснато на: Вто Апр 12, 2011 08:48    Заглавие: Отговорете с цитат

http://www.youtube.com/watch?v=56WnuuMf8kc

дори и с мн малка тежест в краката трябва да го усещаш.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Tsefey
Студент
Студент


Юзър от: 08 Май 2006
Мнения: 31
Живее в: Варна/София

МнениеПуснато на: Пет Юни 17, 2011 09:17    Заглавие: Отговорете с цитат

Lna написа:
Има ли някакъв вариант да правя това (или поне подобно) упражнение, но без лост. Имам само дъмбели Sad


смени го с тяга с прави крака с дъмбели.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
OldGreg
Студент
Студент


Юзър от: 27 Юни 2009
Мнения: 34
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пон Юни 20, 2011 18:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Някой знае ли какво е предимството на гуд морнинга спрямо румънската тяга? На мен тя ми се струва като по-добра идея при всяко положение. Ако нещо фейлнеш можеш просто да изпуснеш тежестта, а не да захапеш пода на залата.
_________________
I do 5x5 with my 1RM.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Сря Юни 22, 2011 09:42    Заглавие: Отговорете с цитат

За мен good morning и romanian deadlift се различават (основно) единствено по това, че при тягата тежестта може да се държи по-близо да краката и така става по-малък лоста на силата и е по-леко. Затова тя позволява по-голяма тежест, уж. Ако изведете ръцете напред под раменете и ще е 100% като при morning и ще ви стане по-тежко.

Съветвам ви винаги да имате поне малък градус сгъване в коленете (отключена става).
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT