Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

ChargeR - Data and Progress
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Дневници и резултати
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
ChargeR
Доцент
Доцент


Юзър от: 06 Апр 2006
Мнения: 295

МнениеПуснато на: Вто Май 22, 2012 18:52    Заглавие: Отговорете с цитат

22.05.2012

Ден за възстановяване и почивка

Храна:
(06:30) Закуска: 3 яйца, 90гр. овча извара, 100гр. овче кисело мляко, 45гр. краве масло
(12:00) Обяд: 230гр. черен дроб, 50гр. краве масло, 20гр. пресен магданоз
(18:30) Вечеря: 240гр. свинско от ребра на фурна
Калории: 2600

Белтъчини: 165гр./25%
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ChargeR
Доцент
Доцент


Юзър от: 06 Апр 2006
Мнения: 295

МнениеПуснато на: Сря Май 23, 2012 19:16    Заглавие: Отговорете с цитат

23.05.2012

Тренировка в студиото
Клек: 3х5 @ 80кг
Набирания: 3х5 @ 7.5, 7.5, 5кг
Странична преса: 3х5 @ 22.5кг
Страничен наклон: 3х5 @ 40кг
Кофички: 3 @25кг; 5,4 @20кг
Колелце: 3х5 срещу стена

Купих си пудовка 25кг за вкъщи. За проба направих малко суинг с 1 ръка и странична преса Smile Екстра е
Сега ще науча и други упражнения!

Храна:
(06:30) Закуска: 3 яйца, 250гр. овче кисело мляко, 50гр. краве масло
(11:30) Обяд: 200гр. свински черен дроб, 80гр. сланина
(19:30) Вечеря: 1 агнешка главичка сварена, 35гр. краве масло, 1 купичка пресен магданоз
Следобяд си набрах и една шепа череши...

Калории: 3200
Белтъчини: 170гр./21%

Установих, че пак съм се върнал на 74кг и затова гледам да наваксам ss_vile_1
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ChargeR
Доцент
Доцент


Юзър от: 06 Апр 2006
Мнения: 295

МнениеПуснато на: Пон Май 28, 2012 17:37    Заглавие: Отговорете с цитат

28.05.2012

Тренировка в студиото
Румънска тяга: 4х5 @80кг
Кабел пуш-пул: 1х5 @50кг 3х5 @45.4кг
Военна преса: 2х5 @42.5кг 2х5 @40кг
Напади: 3х5 @70,65,60кг
Накрая малко swing и clean§press с пудовки

Храна:
(08:00) Закуска: 3 яйца, 80гр. сирене бри, 40гр. краве масло
(12:00) Обяд: 210гр. свинска глава на фурна, 40гр. сланина
(18:30) Вечеря: 200гр. свинска глава на фурна, 40гр. краве масло

Калории: 2750

Белтъчини: 160гр./23%
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ChargeR
Доцент
Доцент


Юзър от: 06 Апр 2006
Мнения: 295

МнениеПуснато на: Чет Май 31, 2012 10:03    Заглавие: Отговорете с цитат

30.05.2012

Тренировка в студиото
Набирания: 3х5 @7.5; 7.5; 5кг
Клек: 3х5 @80кг
Ренегадско гребане: 3х5 @25кг
Кофички: 5,4,4,3 @20кг
Румънска тяга: 3х5 @70кг
Зло колело: 3х5 срещу стена

Храна:
(07:00) Закуска: 3 яйца, 60гр. краве масло
(12:00) Обяд: 100гр. сирене бри, 100гр. свински джолан, 60гр. сланина
(20:00) Вечеря: 170гр. бяло краве сирене, 50гр. краве масло, малко маслини,магданоз и зелен кромид и 4 ягоди за десерт

Калории: 2800

Белтъчини: 130гр./19%
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ChargeR
Доцент
Доцент


Юзър от: 06 Апр 2006
Мнения: 295

МнениеПуснато на: Пет Юни 01, 2012 20:16    Заглавие: Отговорете с цитат

01.06.2012

Тренировка вкъщи
А.
Тяга: 5,5 @90кг
Clean&Press: 5x1 на ръка
Сгъване с лост: 5,5 @30кг
Б.
Clean: 5x5 на ръка - малко ми идва тежка тая пудовка, а и не съм много добър в техниката още и си натъртвам предмишницата, но скоро ще го преодолея Smile
Evil wheel: 5,5 срещу стена (увеличил съм дистанцията)
Swing: 3x20

В следващия месец съм повече време у дома и мисля да си правя ей така по 2 кратки тренировчици - една сутрин и една следобед почти всеки ден.
За разнообразие ще си карам колелото. Последните седмици си свалих и попрочетох 3 от книжките на Павел Цацулин. Научих доста неща и имам
идеи за разнообразни тренировчици.
Много е яко да притежаваш пудовка и да има каде да я размахваш без страх от възможен апокалипсис Smile

Храна:
(08:00) Закуска: 3 яйца, 210гр. овче кисело мляко, 35гр. краве масло
(12:30) Обяд: 1 буца бяло краве саламурено сирене (180гр), 50гр. краве масло, 5 маслини, 100гр. домат и краставица
(19:30) Вечеря: 1 свинска вратна пържола (150гр)+50гр. сланина на скара, малко пресен копър и магданоз
Отделно следобяд хапнах 1 шепа черешки.

Калории: 2600

Белтъчини: 115гр./18%
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Noodle
Професор
Професор


Юзър от: 27 Ное 2004
Мнения: 1401
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пет Юни 01, 2012 22:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Ръката ще си ти е натъртена Wink с което се свиква.
Проблем е обаче ако пудовката се обръща и те удря. Мога да те посъветвам да опиташ да започнеш движението от горната му част(пудовката в rack позиция, пускаш и връщаш). И другото нещо е да я засилваш по-малко и опитай да я държиш по-близо до тялото, да не се отдалечава от теб като при суинг. И пак казвам - най-важно е да внимаваш да не те удря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ChargeR
Доцент
Доцент


Юзър от: 06 Апр 2006
Мнения: 295

МнениеПуснато на: Съб Юни 02, 2012 19:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Ами уж точно това се стремя - да я засиля до малко над кръста и оттам да си "мушна ръката" под нея, ама точно тоя момент ми бяга. Получава ми се, че или я тласкам недостатъчно и после ми увисва на ръката, заради което ми се натоварва много лакътя, или пък я засилвам много нагоре и я приземявам върху предмишницата, но не чак толкова за да се завърти самата пудовка отгоре й де.
Отстрани изглежда много лесно, ама всъщност не е.
Ето от тук гледам: http://www.youtube.com/watch?v=h7rib_DhL2s + това което пише в "Enter the Kettlebell"
Ще взема да се снимам утре, как го правя. Ще снимам и 1 преса. На пресата съм слаб с лявата ръка, затова правя единички. Иначе с дясната мога 2-3.
Като овладея добре clean-а, ще започна да разучавам snatch и jerk; Трябвало е да си взема 16кг пудовка като начало за тея движения... Но сега ще упорствам с наличната...



02.06.2012

Тренировка вкъщи
А.
Напади: 2х5 @75,70кг
Clean&Press: 5x1 на ръка
Набирания: 10,5,5 до ключицата
Б.
Clean: 7x5 на ръка
Ренегадско с пудовка: 2х5 на ръка, (свободната подпирам на трупче)
Swing: 5x15

Храна:
(08:00) Закуска: 3 яйца, 40гр. сланина, 5мл зехтин
(12:30) Обяд: 1 свинско краче с бульончето, 50гр. сланина, 5 маслини, 1 "таратор"(вода,ябълков оцет,краставица,магданоз,копър,зелен кромид)
(19:30) Вечеря: 1 буца краве сирене - 200гр, 70гр. овче масло, 3 маслини
Купих си домашно овче масло от едни хора, обаче нещо не им се е получило и кремообразно, като сметана е. Очевидно има по-малко калории и затова хапвам по повечко.

Калории: 2700
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ChargeR
Доцент
Доцент


Юзър от: 06 Апр 2006
Мнения: 295

МнениеПуснато на: Нед Юни 03, 2012 19:43    Заглавие: Отговорете с цитат

03.06.2012

Тренировка
А.
Тяга: 3х4 @95,90,90кг (откакто прочетох и изгледах "Power to the people" започвам всяко повторение изправен ,а лоста на земята, убеден съм че се получава по-добре от преди Smile )
Clean&Press: 2,1,1,1,1 на ръка
Б.
Good Morning: 3x5 @40кг
Evil wheel: 2x5
Лицеви: 20,15
+1 час обиколка с колелото

Храна:
(08:00) Закуска: 3 яйца, 30гр. овче масло, 250гр. овча мътеница (buttermilk)
(12:30) Обяд: 200гр. свинско на скара (дроб,врат,гърди), 40гр. сланина, 3 маслини+копър,магданоз,зелен кромид
(19:30) Вечеря: 1 буца краве сирене - 200гр, 60гр. овче масло, 1/3 краставица
и една шепа черешки следобяд

Калории: 2700

Белтъчини: 125гр/19%
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Noodle
Професор
Професор


Юзър от: 27 Ное 2004
Мнения: 1401
Живее в: София

МнениеПуснато на: Нед Юни 03, 2012 22:28    Заглавие: Отговорете с цитат

И аз от Steve Cotter и Tsatsuline съм се учил Smile Практика трябва Wink Успех
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ChargeR
Доцент
Доцент


Юзър от: 06 Апр 2006
Мнения: 295

МнениеПуснато на: Вто Юни 05, 2012 18:55    Заглавие: Отговорете с цитат

05.06.2012

Тренировка
А.
Тяга: 2 @70кг, 2х3 @100кг, 5 @90кг
Clean&Press: 3,2,1,1,1 на ръка
Сгъване с лост: 5 @32.5; 5 @30кг
Б.
Ренегадско от пейка с пудовката: 2x5 на ръка
Swing: 3x20

Храна:
(08:00) Закуска: 3 яйца, 40гр. овче масло, 250гр. овча мътеница (buttermilk)
(12:30) Обяд: 1 буца бяло краве сирене - 190гр, 50гр. овче масло, 120гр. краставица
(19:30) Вечеря: 1 варено свинско краче с блуьон от крачета, 20гр. сланина, кожа от 1/2 печено пиле, малко зелен кромид

Калории: 2700

Белтъчини: 120гр/18%
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ChargeR
Доцент
Доцент


Юзър от: 06 Апр 2006
Мнения: 295

МнениеПуснато на: Сря Юни 06, 2012 20:02    Заглавие: Отговорете с цитат

06.06.2012

Тренировка:
Напади: 2х5 @75,70кг
Набирания: 8,7,7 до ключицата
Clean: 5x5 на ръка
Evil wheel: 2x5


Храна:
(08:00) Закуска: 3 яйца, 40гр. овче масло, 260гр. овча мътеница (buttermilk)
(12:30) Обяд: 1 буца бяло краве сирене - 200гр, 70гр. овче масло, 100гр. краставица
(20:00) Вечеря: 1 порция свинска плешка с печурки на фурна, 1 чашка вино
Калории: 2500

Белтъчини: 120гр/20%
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ChargeR
Доцент
Доцент


Юзър от: 06 Апр 2006
Мнения: 295

МнениеПуснато на: Чет Юни 07, 2012 19:53    Заглавие: Отговорете с цитат

07.06.2012

Тренировка
A.
Romanian deadlift: 2x5 @80кг
Clean and press: 3,2,2,1 на ръка
Пистолет: 3х5 на крак
Б.
Лицеви опори: 3х15
Суинг: 6х15

Храна:
(08:00) Закуска: 3 яйца, 40гр. овче масло, 240гр. овча мътеница (buttermilk)
(12:30) Обяд: 1 буца бяло краве сирене - 190гр, 50гр. овче масло, 110гр. краставица
(19:30) Вечеря: 1 скумрия печена на скара - 160гр, 50гр. сланина, малко марулка със зелен кромид и магданоз
+ 1 шепа черешки следобяд

Калории: 2650

Белтъчини: 120гр/18%
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ChargeR
Доцент
Доцент


Юзър от: 06 Апр 2006
Мнения: 295

МнениеПуснато на: Съб Юни 09, 2012 20:32    Заглавие: Отговорете с цитат

09.06.2012

Тренировка
A.
Romanian deadlift: 4x5 @80кг
Clean and press: 4,3,2,1 на ръка
Сгъване с лост: 2х5 @32.5кг
Б.
Набирания: 9,8,7
Зло колело: 2х5 /срещу стена/
Clean: 5x5 на ръка
Накрая малко "Face the wall squat" с пудовка - подобно на тоя дебелак Smile http://www.youtube.com/watch?v=31z5DR9P1kw

Храна:
(08:00) Закуска: 3 яйца, 35гр. краве масло, 300гр. овча мътеница (buttermilk)
(12:30) Обяд: 1 буца бяло овче сирене - 185гр, 50гр. краве масло, 100гр. домат
(19:30) Вечеря: 100гр. свински черен дроб, 100гр. пилешко от бутче, 60гр. сланина, 70гр. краставица
+ шепа малинки
Калории: 2800

Белтъчини: 130гр/19%
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ChargeR
Доцент
Доцент


Юзър от: 06 Апр 2006
Мнения: 295

МнениеПуснато на: Пон Юни 11, 2012 18:03    Заглавие: Отговорете с цитат

09.06.2012

Тренировка в студиото
Клек: 4,5,5 @85,80,75кг
Военна преса: 3,5,5 @47.5, 42.5, 40кг
ФКТ: 3х5 @15кг
Кофи: 5,4,4,3 @20кг
Суинг: 4х10 @32кг

Храна:
(07:30) Закуска: 2 яйца, 50гр. масло, 300гр. домашно овчe кисело мляко
(12:00) Обяд: 200гр. краве саламурено сирене, 50гр. масло, 70гр. домат, 5 маслини
(18:30) Вечеря: 150гр. свински врат на скара, 1 варено яйце, 50гр. краве масло, 3 маслини, 80гр. краставица
Калории: 2700

Белтъчини: 130гр/19%

*Трайно съм под 74кг... Трябва да се яде Muscle
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ChargeR
Доцент
Доцент


Юзър от: 06 Апр 2006
Мнения: 295

МнениеПуснато на: Съб Юни 16, 2012 14:44    Заглавие: Отговорете с цитат

15.06.2012

Тренировка в студиото
Набирания: 5,4 @10кг; 2х5 @5кг; 5 @0кг
Напади: 3х5 @70кг, 5 @65кг
Лег на Милко: 2х5 @22.5кг; 2х5 @20кг
Суинг с 1 ръка: 4х10 на ръка @24кг пудовка


Храна:
(07:30) Закуска: 3 яйца, 40гр. краве масло, 300гр. домашно овче кисело мляко
(12:00) Обяд: 200гр. овче саламурено сирене, 80гр. масло, 100гр. краставица, 5 маслини
(18:30) Вечеря: 215гр. пилешко от бутче на фурна, 40гр. масло, 100гр. краставица, 6 маслини
Калории: 2900

Белтъчини: 135гр/19%
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Дневници и резултати Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Следваща
Страница 22 от 23

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT