Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

vanku goes to heaven
Иди на страница 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Дневници и резултати
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
ivan
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 24 Яну 2010
Мнения: 242

МнениеПуснато на: Съб Юли 10, 2010 15:53    Заглавие: vanku goes to heaven Отговорете с цитат

10.07

военна преса 5 @ 60, 57.5, 55, 52.5, 52.5, 52.5, 50, 50, 47.5, 47.5 (21 мин)
тяга на живота 5 @ 100, 97.5, 92.5, 87.5, 87.5, 85, 85, 85, 80, 80 (25 мин)

Почивката между двете движения беше 6 минути. Искаше ми се нещо усукващо като за финал, но сърцето ми вървеше 3 метра пред мен. Постепенно всичко ще влезе в ритъм - за пръв път имам удоволствието да бъда обгрижван от stamina.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Съб Юли 10, 2010 17:35    Заглавие: Re: vanku goes to heaven Отговорете с цитат

ivan написа:
10.07

военна преса 5 @ 60, 57.5, 55, 52.5, 52.5, 52.5, 50, 50, 47.5, 47.5 (21 мин)
тяга на живота 5 @ 100, 97.5, 92.5, 87.5, 87.5, 85, 85, 85, 80, 80 (25 мин)

Почивката между двете движения беше 6 минути. Искаше ми се нещо усукващо като за финал, но сърцето ми вървеше 3 метра пред мен. Постепенно всичко ще влезе в ритъм - за пръв път имам удоволствието да бъда обгрижван от stamina.

Забелязвам, че тягата изостава спрямо военната преса.
Също, ако желае покажи видео и на двете, особено ме интересува пресата.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ivan
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 24 Яну 2010
Мнения: 242

МнениеПуснато на: Съб Юли 10, 2010 19:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Тягата умишлено я започнах от 100-те кг (като за пръв път). Принципно я работя от 140-150кг за 5-7 повторения в първа серия, но бях респектиран от 10-те серии при стамината - при такъв обем не съм я тренирал. Но определено следващия път ще започна от по-висока тежест - усетих, че имам резерв от сила и издръжливост Yes

Последната промяна е направена от ivan на Сря Авг 31, 2011 08:18; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ivan
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 24 Яну 2010
Мнения: 242

МнениеПуснато на: Пон Юли 12, 2010 15:58    Заглавие: Отговорете с цитат

12.07

bench press - 5 @ 85, 82.5, 77.5, 75, 75, 72.5, 72.5, 72.5, 67.5, 67.5 (23 мин)
squat - 5 @ 100, 97.5, 92.5, 87.5, 87.5, 85, 85, 85, 80, 80 (25 мин)

И двете движения не започват спрямо постижимия в момента 1RM, но издръжливостта при този обем ss_dizzy_1 Доволен съм - не видях бялата светлина, още се приспособявам към stamina-та
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ivan
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 24 Яну 2010
Мнения: 242

МнениеПуснато на: Чет Юли 15, 2010 10:52    Заглавие: Отговорете с цитат

15.07

военна преса 5 @ 60, 57.5, 55, 52.5, 52.5, 52.5, 50, 50, 47.5, 47.5 (23 мин)
вертикален скрипец 5 @ 95, 90, 90, 85, 80
8 @ 80, 80, 75, 75

Беше лудница в залата - едвам ме изтраяха за военната преса. За тяга не ми се чакаше половин час. Вчера бях с температура и отпаднал, прибавям и 6 часа сън - доволен съм от военната преса (на фона на предните фактори + това че ми изостава)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ivan
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 24 Яну 2010
Мнения: 242

МнениеПуснато на: Сря Юли 21, 2010 15:21    Заглавие: Отговорете с цитат

21.07 (5 дни почти никакво хранене, отпадналост, настинка?)

squat - 5 @ 100, 95, 90, 90 и тук задната част на бедрото ми започна да се съкращава, когато си иска...

bench press - 5 @ 85, 80, 80, 75, 75, 75, 70, 70, 70, 70 (21 мин)
набиране - 4 х 10, 8, 6, 6
(accuracy-то ми е 5, защото много чакаха на опашка, някои заедно с мен тренираха)


След тренировката се чувствам прекрасно, а и съм видимо по-плътен (сравнено с 2 месеца назад) Very Happy


Последната промяна е направена от ivan на Сря Юли 21, 2010 15:24; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ivan
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 24 Яну 2010
Мнения: 242

МнениеПуснато на: Сря Юли 21, 2010 15:24    Заглавие: Отговорете с цитат

23.07

военна преса 5 @ 60, 60, 55, 55, 55, 50, 50, 50, 50, 50 (смАрт, 23 мин)

тяга на живота 5 @ 110, 105, 100, 95, 95, 95, 90, 90, 90, 90 (25 мин)

Нищо друго не беше свободно => суперсерия :
трицепсово разгъване на скрипец 3 х 8 @ 55, 60, 60
бицепсово сгъване с дъмбели 3 х 8, 6, 6 @ 17,5 (само тези можех да използвам)

Вместих се в 1 час + 2 литра вода
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ivan
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 24 Яну 2010
Мнения: 242

МнениеПуснато на: Нед Юли 25, 2010 16:39    Заглавие: Отговорете с цитат

25.07

bench press - 5 @ 85, 80, 80, 75, 75, 75, 70, 70, 70, 70 (24 мин)

squat - 5 @ 100, 95, 90, 90, 90, 85, 85, 85, 80, 80 (26 мин)

вертикален скрипец 3 х 8 @ 85, 80, 75

С това accuracy 5 при пресата едвам завърших последните 2 серии (което си значи, че не ги направих целите) Поне аз си мисля, че това е причината - може и други да са факторите. Мисля, всеки път когато имам възможност, да правя стамините с аccuracy 2.5. Клекът по тази схема беше стабилен, с доволна техника. Издръжливостта и силата вървят нагоре - сигурен съм.
Отново много хора в залата. "Хайде да се редуваме..." - лежанката стабилно се експлоатира. Добре, че никой не прави клек в тази зала Surprised
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ivan
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 24 Яну 2010
Мнения: 242

МнениеПуснато на: Сря Юли 28, 2010 15:38    Заглавие: Отговорете с цитат

28.07

военна преса 5 @ 60, 57.5, 55, 52.5, 52.5, 52.5, 50, 50, 47.5, 47.5 (~24 мин)
тяга 5 @ 110, 105, 100, 95, 95, 95, 90, 90, 90, 90 (~ 25 мин) Ушите ми заглъхваха на 2 пъти - след 3-тата и след 7-мата серия Thinking

суперсерия: кофички + повдигане на краката от вис - 3 х 10

Милко, не съм забравил какво ме посъветва да направя, но в момента не съм технически обезпечен, за да снимам.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ivan
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 24 Яну 2010
Мнения: 242

МнениеПуснато на: Съб Юли 31, 2010 14:25    Заглавие: Отговорете с цитат

31.07

bench press 5 @ 85, 82.5, 80, 77.5, 77.5, 75, 72.5, 72.5, 67.5, 67.5 (23 мин) Естествено, че точно днес, когато нямаше други трениращи в залата, трябваше, в последната серия при последното повторение, лостът да ме затисне Rock

squat 5 @ 100, 97.5, 92.5, 87.5, 87.5, 85, 85, 85, 80, 80 (мин) Ще се задържа на тези килограми, докато не остана доволен от техниката във всяка една серия - стремя се да движа максимално дълбоко.

renegade row 3 @ 17.5, 4 @ 15, 2 x 5 @ 12.5 Игнорирах извинението, че дъмбелите в залата се търкалят и сложих два диска да ме пазят. Видях по-обстойно техниката - ще разширя разкрача следващия път, защото днес не беше дори на широчината на раменете.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ivan
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 24 Яну 2010
Мнения: 242

МнениеПуснато на: Пон Авг 02, 2010 21:03    Заглавие: Отговорете с цитат

02.08

военна преса 5 @ 60, 57.5, 55, 52.5, 52.5, 52.5, 50, 50, 47.5, 47.5 (22 мин)

тяга 5 @ 110, 107.5, 100, 97.5, 97.5, 95, 92.5, 92.5, 87.5, 87.5 (25 мин)

кофички 4 х 10

набиране супиниран хват 8, 6, 4, 3, 2, 1
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ivan
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 24 Яну 2010
Мнения: 242

МнениеПуснато на: Чет Авг 05, 2010 20:49    Заглавие: Отговорете с цитат

05.08

dips 5 @ 25, 20, 15, 10, 10, 10, 5, 5, 5, 5 (22 мин)

squat 5 @ 100, 97.5, 92.5, 87.5, 87.5, 85, 85, 85, 80, 80 (25 мин)

renegade row 8 @ 17.5, 15, 15, 15

набиране супиниран хват 2 х 8

Не знам дали е, защото замених лежанката с кофички (причината е, че беше обладана от няколко трениращи), но усетих, че клекът може да започне с по-голяма тежест следващия път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ivan
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 24 Яну 2010
Мнения: 242

МнениеПуснато на: Пет Авг 06, 2010 20:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Noodle написа:
Или си станал по-силен Wink


Сигурно ти си прав. Особено последните серии (7, 8, 9, 10) ми бяха стабилни и контролирани както никога.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ivan
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 24 Яну 2010
Мнения: 242

МнениеПуснато на: Съб Авг 07, 2010 11:52    Заглавие: Отговорете с цитат

военна преса 5 @ 60, 57.5, 55, 52.5, 52.5, 52.5, 50, 50, 47.5, 47.5 (21 мин)

тяга 5 @ 110, 107.5, 100, 97.5, 97.5, 95, 92.5, 92.5, 87.5, 87.5 (24 мин)

full contact twist 5 @ 30, 25, 20
8 @ 20, 15

За 60 мин тренировка 2,8 литра вода
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ivan
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 24 Яну 2010
Мнения: 242

МнениеПуснато на: Вто Авг 10, 2010 21:08    Заглавие: Отговорете с цитат

10.08

dips (92kg) 5 @ 25, 20, 15, 10, 10, 10, 5, 5, 5, 5

squat 5 @ 105, 102.5, 95.5, 92.5, 92.5, 90, 87.5, 87.5, 85, 85

full contact twist 8 @ 30, 25, 20, 20
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Дневници и резултати Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Следваща
Страница 1 от 13

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT