Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Базови упражнения?

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Чет Апр 14, 2005 12:24    Заглавие: Re: Базови упражнения? Отговорете с цитат

Ангелина написа:
Привет! Smile
От следващата седмица започвам тренировки в зала, с тежести. По повода изчетох (отново) темите в тази част на форума отзад-напред и отпред-назад. Намерих отговори за много от въпросите си, но повечето препоръки за са конкретни хора, корекции за техните конкретни програми и специфични цели. Възприех следните неща:
- че за начинаещ като мен най-подходяща е силова тренировка не повече от 3 пъти седмично (греша ли? може ли повече?);
- че най-добре е да се тренира с максимална тежест, 2 до 3 серии, не повече от 5 повторения (това го изведох от съвети към други питащи, но се надявам, че е общовалидно правило);
- че трябва да започна с по 1 базово упражнение за всички мускулни групи и да ги правя при всяка тренировка.
Тук дилетантските ми въпроси са:
Що е то базово упражнение?
Кои са базовите упражнения за различните мускулни групи?
С кои точно базови упражнения е най-добре да се започне?

Предварително благодаря за помощта.

Всичко, което си изброила е така и важи и за теб.
За базови упражнения приеми:
- набиране (дърпане на lat pulldown (скрипец))
- странична/милитъри преса
- клек / мъртва тяга
- напади.
Предполагам няма да имаш проблем с опашната кост, тя е извън натоварването.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Галина Толкингтън (galya)
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 06 Сеп 2004
Мнения: 170
Живее в: София

МнениеПуснато на: Съб Апр 16, 2005 11:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Ангелина написа:
Проблемът е старо спукване на опашната кост, от която кръстът ме боли зверски при най-малък повод.
Ще опитам тяга така или иначе, просто малко ме е страх...
Благодаря

Била ли си на лекар за да видиш каква е причината за болка?
Старо спукване, старо спукване, но е добре да знаеш защо те боли и какво бива и не бива да правиш.
Може би е добре да помислиш да стабилизиращи упражнения за средната част на тялото, планкове, стабилизиращи упражнения с швейцарска топка, разтягане на мускулите по предната част на краката, корема и гърдите.
Прави ги поне един месец преди да се заемеш с тяга. И иди на лекар.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Галина Толкингтън (galya)
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 06 Сеп 2004
Мнения: 170
Живее в: София

МнениеПуснато на: Нед Апр 17, 2005 17:01    Заглавие: Отговорете с цитат

Ангелина написа:
Бях на лекар и след контузията, и по-късно, когато се появиха страничните проблеми с болките в кръста. Обяснение смислено нямаше, имаше купища медикаменти. Sad И "успокоението", че така ще си ме наболява завинаги.
Смея да се надявам, че ако укрепна общо двигателната си система, ще си помогна сама...

Разбира се, че ще си помогнеш, но в добре да знаеш какво не бива да правиш. Първият месец прави стабилизиращи упражнения, после мисли за тяга ако ти е комфортно на кръста
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT