Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Добавки
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Високо-Мазнинно Ниско-Въглехидратно Хранене (ВМ-НВХ)
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
joroooo
Ученик
Ученик


Юзър от: 31 Май 2014
Мнения: 7
Живее в: pernik

МнениеПуснато на: Сря Юни 04, 2014 08:44    Заглавие: Добавки Отговорете с цитат

Какви добавки са подходящи при ВМ-НВХ освен омега-3, витамини и минерали ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пон Юни 16, 2014 16:08    Заглавие: Re: Добавки Отговорете с цитат

joroooo написа:
Какви добавки са подходящи при ВМ-НВХ освен омега-3, витамини и минерали ?

Добави качествени тренировки.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
activnosportuvasht
Ученик
Ученик


Юзър от: 23 Юли 2013
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Съб Юни 28, 2014 17:20    Заглавие: Отговорете с цитат

Според мен добра добавка към ВМ-НВД-то е източник на Йод, особено ако не ядеш много яйца и мозък.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
joroooo
Ученик
Ученик


Юзър от: 31 Май 2014
Мнения: 7
Живее в: pernik

МнениеПуснато на: Пон Юни 30, 2014 08:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Искам и да питам въглехидратите колко грама да са на ден?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Вальо
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 04 Апр 2011
Мнения: 177
Живее в: Варна

МнениеПуснато на: Пон Юни 30, 2014 09:49    Заглавие: Отговорете с цитат

10-15% от дневния прием на калори.

http://lichentrenior.com/visoko-mazninno-nisko-vaglehidratno-hranene-vm-nvh/

Статията е фундаментална за ВМ-НВХ. Препоръчвам ти да прегледаш сайта.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
joroooo
Ученик
Ученик


Юзър от: 31 Май 2014
Мнения: 7
Живее в: pernik

МнениеПуснато на: Вто Юли 01, 2014 08:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Имам и един вапрос относно цигарите.Пуша по 1,2 сутрин с кафето и 1,2 вечер оказва ли това голямо влияние върху тренировките ми и храненето - търся намаляване на подкожните мазнини.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Вто Юли 01, 2014 08:41    Заглавие: Отговорете с цитат

joroooo написа:
Имам и един въпрос относно цигарите. Пуша по 1,2 сутрин с кафето и 1,2 вечер оказва ли това голямо влияние върху тренировките ми и храненето - търся намаляване на подкожните мазнини.

Под 5 цигари на ден нямат физиологично значение.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
joroooo
Ученик
Ученик


Юзър от: 31 Май 2014
Мнения: 7
Живее в: pernik

МнениеПуснато на: Вто Юли 01, 2014 17:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за инфото аз мислех , че ми забавят метаболизма и правят мускулите отпуснати поне така бях чел в една статия.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Сря Юли 02, 2014 08:16    Заглавие: Отговорете с цитат

joroooo написа:
Благодаря за инфото аз мислех , че ми забавят метаболизма и правят мускулите отпуснати поне така бях чел в една статия.

Всъщност възбуждат нервната система, оттам пулс и пр., и ускоряват метаболизма. Но това е в малки граници.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
joroooo
Ученик
Ученик


Юзър от: 31 Май 2014
Мнения: 7
Живее в: pernik

МнениеПуснато на: Сря Юли 02, 2014 09:14    Заглавие: Отговорете с цитат

Ясно значи мога да паля по 2 3 цигари на ден и това няма да има физиологично значение . Благодаря за отговора .
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
beavis
Ученик
Ученик


Юзър от: 29 Окт 2013
Мнения: 14

МнениеПуснато на: Пон Юли 07, 2014 19:13    Заглавие: Отговорете с цитат

Аз бих се притеснявал повече от кафето. Според Stephanie Person кафето прецаква дневния кортизолен цикъл, предизвиква покачване на кръвна захар и като цяло не благоприятства кето адаптацията.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
kovy
Ученик
Ученик


Юзър от: 17 Фев 2010
Мнения: 30

МнениеПуснато на: Пет Юли 11, 2014 16:31    Заглавие: Отговорете с цитат

А как съчетавате храненето с добавките ? Примерно, за калций, магнезий и цинк се препоръчва да се приема с яденето и с никакви други добавки в разстояние на няколко часа преди и след. Ако се пие и рибено масло, витамин Д, А ... става много сложна система Very Happy Пък и съм чувала, че добавките си взаимодействат ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
joroooo
Ученик
Ученик


Юзър от: 31 Май 2014
Мнения: 7
Живее в: pernik

МнениеПуснато на: Съб Юли 12, 2014 06:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Е добри аз пия по едно кафе чисто на джезве ситрин не забелязвам да ми оказва някакво влиянине трябва ли да го премахна от менюто ми ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
joroooo
Ученик
Ученик


Юзър от: 31 Май 2014
Мнения: 7
Живее в: pernik

МнениеПуснато на: Съб Юли 19, 2014 07:22    Заглавие: Отговорете с цитат

Искам да питам взимам креатинова маттрица 5 г. преди и 5г. след тренировка и азотен блнустер 40 мин. преди трен дали тези добавки ме омазняват и ми пречат за понижаване на мазнините ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Вто Юли 22, 2014 11:15    Заглавие: Отговорете с цитат

2-3 кафета на ден са ОК и всякакви писаници по темата с умисъл на "прецакване" са плод на идиоти, взимащи се на сериозно.

Всички добавки е добре да се взимат с храна. Изключение може да са само водно-разтворимите витамини. Писаниците за проблемите с комбинирането са силно преувеличени.

Повечето хора имат далеч по-сериозни пропуски, та да се вглеждат в споменатите по-горе хормнолани и други лафчета. Ограничете въглехидратите до 10% от калориите, яжте качествен протеин в размер на 30% от калориите, яжте през поне 5 часа, пийте правилно минерализирана вода, тренирайте 2-3 пъти седмично, увеличавайте плътността на тренировката (общо тегло за време). Стигнете 1RM мъртва тяга 2.0х теглото за мъж и 1.5х за жена; правете 5-10 серии 5ци съобразени с този макс. Тренирайте цялото тяло тежко и обемно. Тренирайте за баланс и мобилност.

Намалете поне на половина четенето на сайтове и блогове за трениране. Тренирайте. Яжте по-малко, ако сте мазняци и повече, ако сте хърби.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Високо-Мазнинно Ниско-Въглехидратно Хранене (ВМ-НВХ) Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT