Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Набиране
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Jaho
Асистент
Асистент


Юзър от: 16 Сеп 2004
Мнения: 88
Живее в: Sofia

МнениеПуснато на: Пон Окт 31, 2005 20:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Любо написа:

Има ли съществена разлика къде е закачена тежестта за тялото - глезените, кръста, раница, всмисъл промяна на центъра на тежестта и от там усложняване на набиранията?


Има разлика. На гърба е по-трудно според мен. Най-добре с колан на кръста, защото така хубаво може да стегнеш краката и дупето, да ги крастосаш и т.н. Вариантът позволяващ най-малко тежест е с дъмбел на краката - увисваш на лоста и взимаш дъмбела с крака. Много малко стягане позволява. От друга страна, като заякнеш там, с по-лесните методи вече е приказка.

Любо написа:

При напредналите добре ли е да се види колко е максималната тежест закачена за кръста (в раницата и т.н.) с която може да се прави набиране. След това да се използва някакъв силов цикъл (примерно Веркхошански, Цацулин и т.н.) според който да се тренира.
Т.е. ако тежиш 100кг и правиш набиране 1RM с 50кг, примерно като тренираш на 80% интензивност да се набираш с 20кг закачени ( 150*0,80=120). След това пак тестване на 1RM и т.н. Това дали е добър вариант за разнообразяване и качване на сила?


Ако се набираш с 50кг, 20кг ще ти се сторят нищо. А пък 80% не са нищо. Освен това, както на клека, така и на тягата, не включваме собственото тегло. Милко има система, по която много успешно тренира. http://spidersport.com/forum/viewtopic.php?t=126&highlight=%F1%E8%EB%EE%E2%E8+%F6%E8%EA%EB%E8.
Изчислява я върху тежестта само. Специално верхошански е абсурд тук според мене, тия 8мици и 10ки ще ти изпият силата.

Любо написа:

Такава методика ще даде ли ефект при опити за направа на набиране на една ръка?


За набиране на една ръка първо стигаш 25 набирания (или съответната сила) и тогава почваш негативни на една ръка и други подобни методи специално за набиране на една ръка. Noodle трябва да питаш - той вече се набира на една ръка.

пп как вървят твоите тренировки?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Jaho
Асистент
Асистент


Юзър от: 16 Сеп 2004
Мнения: 88
Живее в: Sofia

МнениеПуснато на: Вто Ное 01, 2005 07:46    Заглавие: Отговорете с цитат

Милко Георгиев написа:

При набирания с тежест е правилно е да се изичслява сумата от
(теглото на тялото + добавената тежест - 4 кг за предмишниците),
които предмишници не се вдигат при набиране.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Jaho
Асистент
Асистент


Юзър от: 16 Сеп 2004
Мнения: 88
Живее в: Sofia

МнениеПуснато на: Вто Ное 01, 2005 08:19    Заглавие: Отговорете с цитат

x собствено тегло
y допълнителна тежест

x + y = 1 (100%)

минималната тежест, с която трябва да се набираш, за да правиш силов цикъл, при който най-ниската интензивност е 67%

х=67/100
y=33/100

=>трябва да можеш да се набираш с една трета от теглоко си преди да правиш силов цикъл, който постепенно ескалира интензивността. Преди това просто може да тренираш с тежки серии и да вдигаш обема.

пп предмишниците не са сметнати.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1072
Живее в: София

МнениеПуснато на: Вто Ное 01, 2005 08:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Jaho написа:
Изчислява я върху тежестта само.

Преди една година го изчислявах така. Но след време се светнах, че не е правилно и сега събирам личното тегло + тежестта. Може да се извадят 4 кг за предмишниците, които не се вдигат.

Jaho написа:
За набиране на една ръка първо стигаш 25 набирания (или съответната сила) и тогава почваш негативни на една ръка и други подобни методи специално за набиране на една ръка. Noodle трябва да питаш - той вече се набира на една ръка.

Аз правех 25 набирания още преди 10 години, а бях далече от набиране на една ръка. Сега съм близо, но незнам дали ще мога да направя повече от 20-30 набирания. Не съм пробвал, това напомпване и одървяне от много повторения никак не ме кефи ss_loathing_1
Тоест, силата и издръжливостта са различни неща.

Браво на Noodle Exclamation
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Noodle
Професор
Професор


Юзър от: 27 Ное 2004
Мнения: 1401
Живее в: София

МнениеПуснато на: Вто Ное 01, 2005 13:22    Заглавие: Отговорете с цитат

Набирането с тежест според мен е задължитеолно преди набирането на една ръка. Аз също правех 30 набирания, но бях далеч от 1 на една ръка. Негативните повторения са много хубаво нещо, обаче при прекаляване се отразяват много лошо на ставите. Uneven pullups много помагат. Също смятам че и ballistic pullups е добре да се включат в тренировката.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Noodle
Професор
Професор


Юзър от: 27 Ное 2004
Мнения: 1401
Живее в: София

МнениеПуснато на: Пон Ное 07, 2005 16:32    Заглавие: Отговорете с цитат

Според мен с раница е наи-неудобно. Пробвал ли си да сложиш 30-40 кила в раница? Wink Аз съм си направил колан специално за набирания и ми е супер удобно. Но явно е въпрос на предпочитание. Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Jaho
Асистент
Асистент


Юзър от: 16 Сеп 2004
Мнения: 88
Живее в: Sofia

МнениеПуснато на: Чет Ное 17, 2005 19:58    Заглавие: Отговорете с цитат

При 10 набирания най-добрият метод е набиране с тежест - почваш от 7-10кг.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1072
Живее в: София

МнениеПуснато на: Нед Мар 05, 2006 19:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Thai написа:
Цитат:
Here's a pull-up variation you don't see much, probably because it's damn tough! Get into a wide-grip pull-up position. The hands should be placed a little wider than the shoulders. Instead of pulling yourself straight up, pull toward one hand at a time and "kiss" your wrist. Charles Poliquin tells us this is a favorite among champion judokas and wrestlers. Give it a shot!

разцепих е от целувки и определено ми е много гот да ми целуват ръката

По-добре е да си слагаш брадата над юмрука.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
absent
Ученик
Ученик


Юзър от: 20 Апр 2008
Мнения: 4
Живее в: Варна

МнениеПуснато на: Сря Май 28, 2008 05:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Аз използвам колан с тежести за подводно плуване. Има ги в риболовните магазини. Не само за набиране ами за каквото се сетя без коремно възлизане. Моя е 12 кг.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Jaho
Асистент
Асистент


Юзър от: 16 Сеп 2004
Мнения: 88
Живее в: Sofia

МнениеПуснато на: Нед Окт 19, 2008 21:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Ако следваш двата пътя на прогресия, които описах, ще имаш успех.

Ако целта е относителна сила (да се набираш с повече кг) - то най-прекият път е да тренираш за тази цел.

Щангистите вдигат тежки щанги, за да могат да вдигат тежки щанги

Така и ти, за да можеш да се набираш с тежко, трябва да се набираш с тежко
_________________
Набиране | Интервално бягане | Тренировка за стягане | 5x5
Hi! Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
shynebh
Студент
Студент


Юзър от: 23 Окт 2006
Мнения: 59
Живее в: На морето

МнениеПуснато на: Нед Окт 19, 2008 23:03    Заглавие: Отговорете с цитат

№6 написа:
Също така, предполагам че ако в 1 тренировка правя тройки, а в друга 6тици и 8мици(пак с утежнение), това не би трябвало да даде негативен резулатат, нали? Smile


Тялото ти е като малко дете. Не може да го учиш на медицина днес, утре на рисуване и накрая да искаш да проектира автомобили...... Wink

Нека първо стане доктор, после ще го научиш и да рисува Very Happy ....... постепенно!

Искаш сила...... тренирай за сила......виж Стамините, както Jaho каза слагай повече килограми като се набираш и т.н. и т.н.
_________________
My mind is free!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
№6
Ученик
Ученик


Юзър от: 24 Май 2008
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Вто Окт 21, 2008 19:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Noodle написа:
А каква точно е крайната цел на тези тренировки?


Може би от това трябваше да започна. Laughing

Силово развитие и хипертрофия(т.к. функционална).
Ясно ми е, че максимални резултати и в двете направления, няма да постигна, но така или иначе, тренирам и за удоволствие, главно за удоволствие.
Затова и се интересувам от евентуални негативни влияния от подобен вид съчетание. 1 тренировка с по-силов уклон, поне на някои движения, а другата да е по-...раздвижена с малко по-ниска интензивност и евентуално по-голям обем. И във всичките случаи с тежко за мен.
А тези стамини в 10х5..голям обем, голямо нещо. Shocked
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Jaho
Асистент
Асистент


Юзър от: 16 Сеп 2004
Мнения: 88
Живее в: Sofia

МнениеПуснато на: Сря Окт 22, 2008 12:05    Заглавие: Отговорете с цитат

По-малко мислене, повече трениране. Ако искаш да изглеждаш добре и да си як, каквато явно ти е целта:

1. Дръж теглото ниско, за да нямаш мазнини и да има добро съотношение талия/рамене

2. Увеличи тежестта, с която правиш 2ки и 3ки

3. Увеличи тежестта, с която правиш 5ци, 8ци или каквито там ще правиш.

Това е.

************

Намери план, който ще ти помогне да постигнеш 3те цели.

За хранене - дали ще намалиш храната или въглехидратите и т.н.

За т. 2 - колко често седмично можеш да тренираш тежки 2ки и 3ки СЕДМИЦИ И МЕСЕЦИ наред.

За т. 3 - като т.2
_________________
Набиране | Интервално бягане | Тренировка за стягане | 5x5
Hi! Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1072
Живее в: София

МнениеПуснато на: Чет Ное 13, 2008 20:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Revan_ написа:
Здравейте всички Smile
искам да попитам как точно да се науча да се набирам, за момента съм започнал да отслабвам, но искам и да започна с набирания защото чух че с тях се изгаря много енергия. Въпросът е че нямам достатъчно сила да направя и 1 повторение.

Започни на скрипец първо.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Sean
Ученик
Ученик


Юзър от: 26 Дек 2008
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Пет Дек 26, 2008 10:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Revan_ написа:
Здравейте всички Smile
искам да попитам как точно да се науча да се набирам, за момента съм започнал да отслабвам, но искам и да започна с набирания защото чух че с тях се изгаря много енергия. Въпросът е че нямам достатъчно сила да направя и 1 повторение.


И аз не можеш. Научих се с партньор.
Като започвам да се набирам, докъдето мога сам дотам,
после леко ме бута в ръцете опрени на кръстна нагоре.
Тренировка, след тренировка и вече мога да правя 3x10 сам.

Искам да попитам, дали мога понеже нямам лост наблизо,
като ходя в залата да тренирам другите групи,
преди това да правя и някоя друга серия набирания?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Кондиционно Трениране Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT