Форум SPIDER SPORT

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

Добро упражнение за корем

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Спорт на открито или у дома :: BOOT CAMP
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Jaho
Асистент
Асистент


Юзър от: 16 Сеп 2004
Мнения: 88
Живее в: Sofia

МнениеПуснато на: Сря Сеп 22, 2004 21:52    Заглавие: Добро упражнение за корем Отговорете с цитат

Това е упражнение, от което напоследък доста ми заякна корема. То е за тези, които вече имат някаква силова основа на корема - било от тяга и клекове, било от hanging leg raises - те са добър вариант като за начало 3*3 всеки ден или 5*5 през ден

Та за упражнението - набирате се на лост до 90 градуса - тоест наполовина, след което краката се повдигат изправени и даже в щпиц докато станат успоредни на земята Това изометрично положение се държи колкото е възможно

Целта е общото време на тренировка да стане 1 мин Тоест държите например 5 сек и така 12-13 пъти докато станат 60 сек


Последната промяна е направена от Jaho на Сря Сеп 22, 2004 21:54; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Jaho
Асистент
Асистент


Юзър от: 16 Сеп 2004
Мнения: 88
Живее в: Sofia

МнениеПуснато на: Сря Сеп 22, 2004 21:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Да добавя - тренира се всеки ден или през ден за оптимален напредък
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Чет Сеп 23, 2004 07:16    Заглавие: Отговорете с цитат

Да, яко! Преди десетина години бях започнал да правя така набиранията си, с краката напред. Или краката са долу и с набирането се вдигат нагоре. В наши дни (последните 5 г.) не съм ги използвал. Правя renegade row, dragon flag, ab-wheel.
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Jaho
Асистент
Асистент


Юзър от: 16 Сеп 2004
Мнения: 88
Живее в: Sofia

МнениеПуснато на: Чет Сеп 23, 2004 08:37    Заглавие: Отговорете с цитат

Е, то е алтернатива за трениране навън - или вкъщи, за който си е инсталирал лост.
Аз от месеци почти не ходя в зала.

В кварталната фитнес градинка, където тренирам, има един чичка на към 60 дето прави 25 набирания с краката напред.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Чет Сеп 23, 2004 15:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Jaho написа:
Тука в кварталната фитнес градинка, където тренирам има един чичка на към 60 дето прави 25 набирания с краката напред

Стисни му ръката от мен Twisted Evil
"Фитнес градинка" е яко опрделение Very Happy
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Luzyfer
Гост





МнениеПуснато на: Пет Ное 26, 2004 10:27    Заглавие: :)hello Отговорете с цитат

Zdr,az si treniram ot vku6ti ot blizo 2 godini,no iskam da podobrq rezultatite,za6toto ne sum dost dovolna...mojete li da mi predlojite ne6to novo za koremnata muskulatura?Smile
Върнете се в началото
Jaho
Асистент
Асистент


Юзър от: 16 Сеп 2004
Мнения: 88
Живее в: Sofia

МнениеПуснато на: Пет Ное 26, 2004 14:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Здрасти, ето малко идеи за вкъщи. Предупреждавам те, това са сериозни упражнения, за сериозно трениращи, които водят до сериозни резултати. Обърни внимание и на факта, че за стегнат и мускулест корем трябва да изчистиш и мазнините.

1) От тук взимаш първото упражнение. Примерно всеки ден 5*5 както е посочено.
http://www.powerathletesmag.com/pages/aussieabs.htm

2) Jackknife Push-Ups on the "Evil Wheel"
http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=body_96ab
за това мега яко упражнение ще ти свърши работа един дъмбел с подвижни дискове или пък лост с дискове

3) Plank
http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=267ab2
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милко Георгиев
Академик
Академик


Юзър от: 05 Сеп 2004
Мнения: 1087
Живее в: София

МнениеПуснато на: Нед Мар 22, 2009 23:37    Заглавие: Отговорете с цитат

Jaho написа:
В кварталната фитнес градинка, където тренирам, има един чичка на към 60 дето прави 25 набирания с краката напред.

Сега като чета това, писано преди 5 години, и се чудя дали е възможно това и що за набирания са били това Laughing
_________________

Кондиционен треньор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
DimGirl
Студент
Студент


Юзър от: 17 Мар 2005
Мнения: 40
Живее в: jupiter

МнениеПуснато на: Пон Мар 23, 2009 17:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Що да не е, ако човекът си тренира редовно...
И аз мисля на 60 да съм още по-машина Laughing
_________________
Министерство на звука
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение MSN Messenger
mkmarinov
Ученик
Ученик


Юзър от: 30 Яну 2009
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Пон Мар 23, 2009 18:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Виждал съм човек (на около 40 години) да прави над 50 перфектни силови без да слиза от лоста, щом ще си мерим... очите Wink
(това е и единственият път, когато съм виждал някой да прави слънце на лост)
Щом се цели голяма бройка, след дадено число вече става въпрос за психическа издръжливост, мотивираност и спортна злоба.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
stareca uan
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 11 Мар 2007
Мнения: 201

МнениеПуснато на: Пон Мар 23, 2009 20:19    Заглавие: Отговорете с цитат

Хм , 50 силови без да се слиза от лоста....забелязал съм при мене ,че колкото силови мога да направя /с две ръце/ набиранията са ми по две,като бройка и чисти ..сега мога 10 силови и 20 чисти набирания...стигал съм и до 15 силови и 30 набирания,но миналата година...та чичиката трябва да може 100 чисти набирания по моите изчисления Shocked ,но няма нищо невъзможно Very Happy ..Поздрави

а за набиранията с краката напред ,аз лично мога 20 само че с тесен под и над хват
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Jaho
Асистент
Асистент


Юзър от: 16 Сеп 2004
Мнения: 88
Живее в: Sofia

МнениеПуснато на: Пон Мар 23, 2009 21:42    Заглавие: Отговорете с цитат

Милко Георгиев написа:
Jaho написа:
В кварталната фитнес градинка, където тренирам, има един чичка на към 60 дето прави 25 набирания с краката напред.

Сега като чета това, писано преди 5 години, и се чудя дали е възможно това и що за набирания са били това Laughing


До колкото помня - средно широк хват - брадата над лоста, краката напред. Човека е културист от старата школа. Целия у баници. Тренира от 50 години поне. Като млад е ходел на ръце тука по улиците...

И е нисък което е предимство с кг.те...
_________________
Набиране | Интервално бягане | Тренировка за стягане | 5x5
Hi! Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
linkmystica
Ст. асистент
Ст. асистент


Юзър от: 26 Юни 2020
Мнения: 196

МнениеПуснато на: Вто Окт 05, 2021 15:56    Заглавие: Отговорете с цитат

звучи супер, определено ще пробвам
луксозни сервизи за хранене,градински столове,съединители,дизайнерски чаши за кафе
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    homeФорум SPIDER SPORT -> Спорт на открито или у дома :: BOOT CAMP Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Ако този форум, Милко Георгиев, SPIDER SPORT
са Ви дали полза, то може да направите дарение

©2003-2015 SPIDER SPORT